Secure Boot aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Hyper-V kan je Windows 11 installeren zonder dat "gedoe".

Precies, en dan kan je ook Windows 11 uitproberen. En als het je wél gaat om die TPM en Secure Boot werkend krijgen, heeft het zoeken naar een work-around weinig zin.
 
Heb ook nog een Windows 98SE in VMWare Player.
Inderdaad, nostalgie :)
 
Hallo Edmoor
Ik heb hem compleet aan de gang.
Om met Maxima te spreken: Ik was een beetje dom

2021-06-28 (8).jpg
 
Ok dan :thumb:
 
Ik gebruik al vele jaren Linux en Windows 10 voor audioverwerking, maar de laatste jaren zijn DSP en luidspreker-crossover. Het Windows-subsysteem voor Windows 10 is altijd interessant geweest, maar de dealbreaker was altijd dit. Dat er geen (native) toegang was tot de audioapparatuur op de computer. Blijkbaar brengt Windows 11 hier verandering in. En het bedenken van een geweldig uiterlijk van ramen, wat erg interessant is.

Controleer voordat u Win 11 installeert de gezondheids- en systeemvereisten van de puck.

Upgrade Windows 10 naar Windows 11 Let op de link gaat naar een buitenlandse site

U kunt ook downloaden via ISO-bestand.

Download Windows ISO-bestandslink.
Let op de link gaat naar een buitenlandse site
En u kunt Windows-updates en -beveiliging ook controleren via Windows Insider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het bericht van Lovek3292 heb ik in het blauw een waarschuwing gezet,.
Ik kan niet beoordelen of dit veilig is maar de taal die er staat is door mij niet te lezen.
Beetje vreemd maar heeft op dit moment het voordeel van .......
 
Hallo Mensen,

Alle berichtgeving in heden achterhaalt. Want ik heb nu een Moederbord, Processor en geheugen waarbij ik TPM2.0 kan inschakelen.
 
In aanvulling op post 48. Beide links uit post 47 geven:
Web sites rated "Caution" may have a small number of threats and annoyances, but are not considered dangerous enough to warrant a red "Warning". Proceed with caution.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan