massa accound aanmakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
2.120
Ik heb een gebruikenaam gedeelte die veel voorkomt.

Eindigt met Atoft voor sitebeheerders die een open registratie hebben en heel veel gebruikers.

Kunnen deze even door hun database lopen en kijken of zij dit fenomeen ook zien.
 
Sorry, maar ik snap niet echt wat je wilt bereiken?
Jij hebt last van botjes? En je wilt weten of die ook bij andere sites voorkomen? Waarom?

PS: Is het niet een idee, en het is niet aanvallend bedoeld, om deze eens door iemand anders na te laten lezen voordat je het post?
Dat voorkomt onduidelijkheid, ik heb het bericht enkele keren opnieuw moeten lezen.


mod. doorgestreepte regel verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aar Dat jij het niet snapt dat is niet de eerste keer , Laad reacties over aan mensen iets het snappen en iets nuttig te vertellen hebben die wel gebruikers hebben.
je hebt je status dat betekent vele topics hebt


mod. laatste regel verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aar Dat jij het niet snapt dat is niet de eerste keer , Laad reacties over aan mensen iets het snappen en iets nuttig te vertellen hebben die wel gebruikers hebben.
je hebt je status dat betekent vele topics hebt

Zo! Dat lucht op, hé? Gaat het weer een beetje, Kenika?

Wees blij dat ik inmiddels je bericht begrijp, en dat ik wat vervolgvragen heb gesteld. Dus brand los en laten we on-topic verder gaan... :)


PS: Je bent van harte welkom in mijn topics. Mits je bij sterke voorkeur even van te voren goed leest wat je schrijft.
Dan hoef ik er ook niet steeds over te struikelen als ik mij als een behulpzame forumgebruiker mezelf in een discussie meng.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Houdt graag de Helpmij forum regels aan en wordt niet (te) persoonlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan