herstelmailadres Google verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Op diverse hulppagina's lees ik over de mogelijkheid om het herstelmailadres voor het Google-account te verwijderen. Blijkbaar heeft Google deze optie inmiddels uitgeschakeld.
Een andere hersteloptie van Google is je wachtwoord te herstellen via je mobiele telefoon.

Een gebruiker had e-mailadres A en is overgestapt naar Google/Gmail en heeft nu alleen maar adres B. Adres A bestaat niet meer.
Het lukt niet in het Google-account het (oude) herstelmailadres te verwijderen. Op een van de hulppagina's staat dat er achter het e-mailadres een potloodje staat getekend om het e-mailadres te wijzigen of leeg te maken. Maar helaas staat dat potloodje er niet (meer).
Hoe verwijder ik dit e-mailadres?

Vriendelijke groet,
Marianne
 
Lijkt mij zinvoller om dit met Google terug te koppelen.
 
Lijkt mij zinvoller om dit met Google terug te koppelen.

Dat lijkt mij persoonlijk dan weer zinloos. De kans dat een techgigant als Google inhoudelijk hierop ingaat is in mijn ervaring nihil.

@Mariannevanh: wat is je doel exact? Je wilt graag het herstele-mailadres uit je account poetsen omdat je bv. geen toegang meer hebt tot dat adres? De kans is groot dat als je een ander hersteladres toevoegt, je het oorspronkelijke adres kunt verwijderen. Anders probeer je je enige hersteladres te verwijderen en dat dit is uitgeschakeld kan ik mij voorstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan