Printer print alleen blanco pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderN25

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Berichten
21
Hallo allen,

Ik heb een Brother DCP-J132W die niet wil printen wat ik ook probeer.
Heb na een melding dat ik de inktpatronen dien te vervangen dat dus gedaan en sindsdien doet ie niks meer.
Heb al reinigingsprogramma's doorlopen en nog steeds niks. Heb geen idee wat ik nu nog kan doen.
Heeft er iemand tips wat ik nog kan proberen?
Het lijkt erop dat ik een nieuwe printer moet kopen, ben er zo ontzettend klaar mee.

Groet Sander
 
Gebruik originele Innobella™-inkt van Brother.

Staat er een niet afdrukbaar document in de wachtrij? Dan deze annuleren en overnieuw beginnen. Open hiervoor in Windows Instellingen > Apparaten > Printers en faxapparaten.

Er zijn wel eens printers waarbij je eerst de testafdruk op de scanner moet leggen. In de handleiding van deze heb ik niets kunnen vinden over uitlijnen, wel dat je een test pagina kan maken maar hoe lijnt deze printer dan uit?
 
Je kunt ook eens proberen om alle Brother software van deze printer van je systeem te verwijderen.
Daarna de pc opnieuw opstarten.
Download daarna de nieuwste software voor deze printer van de support-pagina van Brother.
Doorloop de installatie zonder dat de printer is aangesloten ( via usb ), doe dat pas als de software dat aangeeft.
In geval van gebruik via WiFi, de printer pas verbinden als de software dat aangeeft.
Daarna zou het, mogelijk na herstart, gewoon moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan