Welke TPM module heb ik nodig voor een H81M-P33 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Mensen,

Ik zou graag willen weten welke TPM module compatible is met mijn oudere Moederbord MSI H81M-P33 en
welke TPM module compatible is met mijn nieuwe Moederbord MSI H410M Pro?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Hallo puppie

Ja, daar ben ik al op geweest, maar dan moet je eerst lid worden, en een ellenlange lijst invullen over het door jouw gebruikte hardware.

Daar is echt geen beginnen aan.

En dan geven ze niet op welke TPM module compatible is met b.v. mijn oudere Mainboard MSI H81M-P33

Betreffende m'n nieuwe Mainboard MSI H410M Pro daarvoor zou module TPM2.0 (MS-4462) voor gebruikt moeten worden. Zie afbeelding: Compatible met MSI Intel 400-serie MB

voor H410M-Pro 2021-07-05 (13).png

En dan krijg je nog het volgende, wie kan die Module leveren?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Zoals hier te lezen is dat ding nergens te koop op dit moment.
 
Hallo puppie

Nee, daar was ik ook al achter, maar heet gaat me er voorlopig alleen maar om welke module (merk en type) is compatible met moederbord MSI H81M-P33.

Dan komt later wel, als de storm een beetje is gaan liggen, de eventuele aanschaf van die module.
 
Ook de TPM 2.0 modules van Gigabyte en Asus zijn nergens te koop en als er wel 1 is, zijn ze absurd duur, prijzen gaan tot ruim 10x over de kop sinds Microsoft deze eis naar buiten heeft gebracht.
 
Hallo Scrapheap

Ik heb er van de week nog wel 1 kunnen kopen, bij Megekko voor slechts € 19 + € 3,95 verzendkosten.

Een ASUS TPM-M R2.0 The Trusted Platform TPM module, op het bordje staat de aanduiding Q20814

Maar na het monteren in de sockel op het moederbord, wilde het moederbord niet meer opstarten.

Dus ik trok hiervan de conclusie: Deze TPM2.0 module is niet compatible met mijn moederbord MSI H81M-P33
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan