Applicatie van 2010 omzetten naar 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar het ontgaat me ten enen male waarom dat een probleem zou zijn. er staan totaal geen HTML-achtige dingen in het script van de app...
Lees jij de berichten die we posten wel goed? Ik schreef in #7 en #9 dat ontbrekende bibliotheken fouten kunnen genereren die niets met de door jou aangegeven functies (Date, Left etc) te maken hebben. Puur het feit dat er bibliotheken niet goed staan, is al genoeg om er voor te zorgen dat je database niet meer correct werkt. En kijk eens naar je eigen plaatje: de bibliotheek die ik aangaf (DHTML Editing Component) ONTBREEKT. Ergo: dat is dus een fout die je moet repareren. En wel zo snel mogelijk :).
 
Verrek.....

Het werkt nu gewoon.

Ontzettend bedankt NoellaG. Mede namens het legioen aan goed-betaalde ICT-ers bij mijn gemeente die van toetie nog blazie wisten.
Ik ben maar een eenvoudige risico-beheerder, maar ik pretendeer ook niet iets van computers te weten.

Nogmaals ontzettend bedankt, en tot de volgende bug :).
 
Met dit soort bedankjes weet ik wie ik niet meer hoef te helpen :d.

Jij ook ontzettend bedankt, OctaFish. Je hebt me vaak genoeg geholpen (zie mijn thread-geschiedenis). Dus ik hou me nog steeds heel graag aanbevolen voor een volgende keer.
 
Was uiteraard een grapje; bovendien had je de oplossing al een paar uur in huis :)
 
En kijk eens naar je eigen plaatje: de bibliotheek die ik aangaf (DHTML Editing Component) ONTBREEKT. Ergo: dat is dus een fout die je moet repareren. En wel zo snel mogelijk :).

Hoi OctaFish,

Ik kom toch nog even terug op jouw bovenstaande quote. Het ontbreken van die DHTML-bibliotheek rijdt me nu nog niet in de wielen. Maar zou het kunnen dat dit op den duur wel een issue gaat worden? Ik zou echt niet weten of dit iets is wat ik zelf zou kunnen verhelpen of dat het iets is wat ik systeembeheer moet gaan vragen.
Dus graag daar nog ff een adviesje over.

Dank je wel alvast.
 
Bibliotheken (standaard) inladen in een project/database heeft alleen zin als je die ook gaat gebruiken. De DHTML bibliotheek heb je nodig op het moment dat je (bijvoorbeeld) een formulier gaat maken waarin je een HTML pagina op gaat bouwen. Zelf heb ik deze bibliotheek nog nooit nodig gehad. Dus ik zet 'm nooit aan, en zeker niet standaard. Het kan geen kwaad als je hem wél laadt, (mits de verwijzing klopt uiteraard) maar je kunt hem beter pas laden als je hem gaat gebruiken. Daarnaast is het niet nodig om de bibliotheek met Early Binding te gebruiken; in het uitzonderlijke geval dat je hem op één plek nodig hebt, kun je hem ook met Late Binding aanroepen. Dat voorkomt ook versieproblemen.

Zelf gebruik ik Early Binding vooral omdat ik dan gebruik kan maken van IntelliSense: je kunt dan simpel je opdrachten schrijven omdat je vanuit keuzelijsten gebeurtenissen, procedures etc. kunt kiezen en snel selecteren op basis van beginletters, wat een hoop gezoek scheelt. Early Binding werkt (technisch) ook wat sneller dan Late Binding, hoewel je daar met de huidige generatie computers weinig van merkt. Dus als ik in een database exports maak naar Excel, dan laad ik de Excel bibliotheek er gelijk bij, en als er gemaild wordt dan zet ik Outlook aan. Vaak gebruik ik scripts, dus dan zet ik die ook aan.

Een (nogal uitgebreid) voorbeeld van bibliotheken die bij mij aan staan, ziet er zo uit:
Extra Bibliotheken.png

En daarmee kan ik dus heel makkelijk Excel en Outlook codes schrijven.
 
Super, dan weet ik genoeg. Dit laat ik mooi zoals het is.
Dank.
 
@ OBADE Door de vraag op opgelost te zetten wordt de vraag niet gesloten. Dit n.a.v. een misbruikmelding.
 
Laatst bewerkt:
Maar dan weten de lezers dat de oplossing er al is toch? Dat is toch het voordeel van de Opgelost status?
 
Ik had het niet tegen jou Octa. Ik sprak tegen de TS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan