Activeren van Wondershare Filmora X

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenRAnja

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
25
Als ik bovenstaand programma open is er in eerste instantie niets aan de hand: Het programma opent dus.
Op 25 juni jl plaatste ik een bestelling, die ik met mijn creditcard betaalde, (zie bijlage)
Wanneer (al vanaf het moment van de bestelling) mijn inlog op mijn account bij Filmora, krijg ik de mededeling, dat er internet is vereist om de software te activeren. (zie ook bijlage)
IK HEB ECHTER WEL een internet verbinding!!! (Tenslotte heb ik mij ook via internet wel kunnen inloggen.)
Als ik opnieuw proberen klik (Retry), krijg ik steeds weer dezelfde mededeling op mijn scherm.
Klik ik op dichtbij (Close), dan wordt het programma helemaal afgesloten en kan ik het weer van voren af aan proberen met elke keer hetzelfde resultaat.

Is er iemand, die weet wat ik zou moeten doen, om de software toch te kunnen activeren?
Of moet ik mijn windows 10 herstellen (die geheel up to date is) om een internetverbinding, die ik niet schijn te hebben, te verkrijgen?
Eigenlijk na alle moeite, die ik heb gedaan, weet ik me geen raad, wat te doen. (Misschien mijn geld via Visa terug vorderen, maar dan kan ik nog niet met Filmora aan de slag, hetgeen ik voorheen altijd deed.
Voor alle eventuele raad, advies en wat dies meer zij, hou ik mij ten zeerste aanbevolen.
Bij voorbaat reeds mijn dank.

Ben Ronkes Agerbeek
 

Bijlagen

  • Q210625181308356101552[16638714].pdf
    308,3 KB · Weergaven: 11
  • FILMORA.png
    FILMORA.png
    12,1 KB · Weergaven: 24
Heb je het al bij de leverancier of Filmora zelf nagevraagd? Dat lijkt mij de eerste stap.
 
FILMORA activatie

Beste Octafish,

Jazeker heb ik dat uit den treure geprobeerd, maar ze verwijzen me iedere keer, dat de activatie vanzelf werkt, nadat ik me heb ingelogd. Probeer het maar opnieuw, is iedere keer het advies,
Daar kom ik dus geen stap verder mee,
 
Misschien een gekke gedachte, sta filmora eens toe in je firewall
 
Activering Filmora

Beste Jackal,

Kun je me misschien stapsgewijs aan geven hoe ik dat precies moet doen?
Bij voorbaat dank.
 
ben je van de gratis versie overgegaan naar de betaalde versie?
Maak je cache is eens leeg op je computer.
Heb je de oude versie al eens volledig verwijderd en de computer uitgezet, daarna geheel opnieuw downloaden en installeren.

Het bovenstaande zijn zomaar een paar dingen die ik zou proberen.
 
Activeren Filmora

Beste puppie,

Jazeker ben ik overgegaan van de indertijd gratis gedownloade versie naar een betaalde versie.
Ook heb ik alles al eens volledig verwijderd; ook alles wat er nog in het register van stond.
De computer opnieuw opgestart.
Het programma toen weer opnieuw geïnstalleerd en de computer weer opnieuw opgestart.
Heeft allemaal niet echt geholpen, want het probleem bleef -tot op de dag van vandaag- nog steeds bestaan.
Vraagt nog altijd om internetverbinding, terwijl ik die WEL heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan