Chromecast ultra.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Ik heb sinds enkele tijd het volgende probleem:

Het casten van laptop naar tv vanaf VRT NU programma geeft ineens voor het gedeelte "series" bij het aanklikken van "afspelen" enkel nog geluid en geen beeld meer.Chrome.jpg
Reportages en andere geven integendeel geen probleem. Ook eigen opgenomen download videos spelen normaal.

Met mijn mini laptop heb ik dit probleem niet en worden de VRT NU "series" zonder problemen gedraaid.

Ik herinner mij niet een "bepaalde ??" instelling te hebben gewijzigd.
 
Welke browser gebruik je, in Chrome gaat het meestal het beste.
Beschrijf anders eens meer over het type laptop.
Wis eens de cache van je browser.

Vond dit ook nog.
https://support.google.com/chromecast/thread/15062477/chromecast-black-screen-with-audio-only?hl=en
Why does my chromecast have sound but no picture?
Disconnect the Chromecast from the HDMI port and if the Chromecast is plugged into the wall outlet, disconnect it. Power on the TV and reconnect the power source to the Chromecast device but do not put the Chromecast into the TV HDMI port. Wait 30 seconds. Plug the Chromecast device into an HDMI port on the TV.23 sep. 2019
 
Ik gebruik dat al 2 jaar zonder problemen en ineens geeft de afdeling "series" geen beeld wel geluid...en andere zaken VRT NU worden normaal afgespeeld.
en
als ik mijn Asus minilaptop hiervoor inschakel is er geen probleem...
 
Sorry te snel doorgestuurd.

Zonder de browser te gebruiken heb ik het zelfde resultaat voor "series": geen beeld wel geluid...
 
Niet opgelost.
Met de ene laptop lukt het wel met de andere niet.
Diverse emails met de VRT: geen oplossing.
 
Dit lost mijn probleem op:

Turn off your hardware acceleration in your browser. For chrome it's under advanced > Setting.

Turn the tab to off then restart your browser. That will fix it.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan