Probleempje Wlm met contacten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Als ik in wlm een nieuw email aanmaak en klik op Aan..... dan zie ik wel een popup met 4 adressen in maar alle andere adressen staan er niet bij , maar als ik op contactpersonen klik links onder in de hoek zie ik wel al mijn contacten in een rij staan ze zijn er dus wel maar niet in de lijst die normaal verschijnd als ik op AAN ..... klik dan zou ik toch de hele lijst moeten zien om te kunnen kiezen instelingen mischien ?
Ik heb al bij istellingen gekeken maar vind daarniets over Voor de rest werkt het verder goed
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Je zou de contacten eens kunnen exporteren als CSV-bestand met alle velden aangevinkt en dan weer importeren.

Op internet lees ik dat als bij een foute import kolommen leeg zijn dus naam, achternaam e.d. dan wordt het bestand zoals jij wilt niet gelezen.
 
Ok ik ga het volgende week eens proberen dan ben ik pas weer thuis bedankt voor de tip
 
Beste forum leden het is me nog niet gelukt
De contactpersonen in de automatische aanvulling te krijgen ze staan wel al in de favorieten maar verschijnen nog niet in in de AAN..... Als ik een mail wil verzenden
 
Kun je wel dagen besteden aan het zoeken en oplossen, maar ik zou gewoon de methode gebruiken die wel werkt. Windows Live Mail is toch EOL = end-of-life (product) (EOL) gestopt met marketing, verkoop, onderhoud en support. Daar gaan mensen zich niet meer mee bezig houden.
 
Dat kan wel ik zal toch iets moeten gaan doen he
Win mail werkt ook wel goed alleen kun ja daar geen extra mappen in maken bv post 2021 je zou elk jaar opniew moeten beginnen snap niet dat het niet gaat
E de waele
 
Ja, ik bedoel dat als een programma EOL is, kun je er zelf wel mee doorgaan maar bij problemen krijg je minder antwoorden en oplossingen op fora.

En je kunt duizenden mappen maken onder > Opslagmappen (links) onder Postvak UIT. Dat kan met letters A tm Z en ook jaartallen.
 
Ik ga het vanavond nog eens proberen bedankt voor uw reactie
E de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan