Recuva bestanden niet te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
Beste Helpers,

Een externe harde schijf met 3 TB muziek was plotseling leeg bij mijn schoonbroer bij een actie met muziek over te zetten op de mp3 speler.
Recuva stond al op zijn systeem en heb dat geopperd om te kijken wat terug te vinden is. Alle files waren zo goed als terug gevonden ( recuva gaf dit met groen aan na 3 dagen ).
De volgende stap was een recover op een andere harde schijf met genoeg TB , echter op 90% is de recover gestoord geweest omdat door een stom toeval de kabel uit de usb is geweest.

Wat overgebleven is zijn dus de 90% aan bestanden , die bij eigenschappen hun volume aangeeft maar niet afspeelbaar is op welk media player dan ook. VlC is naar mijn inziens de beste om met codecs om te gaan maar ook deze geeft niet thuis.
Media player komt alleen maar met een foutmelding die online beschreven staat iets over ripbestanden, maar dat lijkt mij niet het probleem of jullie zien dit anders .?

Is het proces dusdanig verstoord dat niks meer kan helpen en de bestanden een stage 3 van recuva hebben gemist? Of moet ik ze hernoemen ?

b.v.d

gr. Marcel
 
Bedankt Lange Pier,

Met de harde schijf hebben we niks verder gedaan , behalve een deepscan erna en dat gaf wat bestanden na recover die wel te benaderen zijn. Een nieuwe scan op de schijf geeft nu geen enkel resultaat.

gr. Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan