• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koptekst print niet mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

tetterus

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2017
Berichten
12
Ik heb een sheet met 2 tabbladen. In beide tabbladen zitten verschillende kop- en voetteksten. Als ik beide wil pdf-en via de export functie, dan wordt de kop- en voettekst van het 2e tabblad niet meegenomen.
Exporteer ik de tabbladen separaat, dan gaat het wel goed.

Kop- en voettkest bestaat uit afbeeldingen.

Iemand een idee waar dit fout gaat?

gr
 
oke

in de bijlage de excel
en een plaatje van de 2 exports

gr
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    46,8 KB · Weergaven: 21
  • voorbeeld.png
    voorbeeld.png
    36,8 KB · Weergaven: 25
Voor zover ik weet is dit een tekortkoming in Excel helaas. Je zult beide sheets apart moeten exporteren naar pdf en ze dan op de een of andere manier samenvoegen met een andere applicatie die van meerdere PDFs één pdf kan maken.
 
Voor zover ik weet is dit een tekortkoming in Excel helaas. Je zult beide sheets apart moeten exporteren naar pdf en ze dan op de een of andere manier samenvoegen met een andere applicatie die van meerdere PDFs één pdf kan maken.

Of print ze naar bv PDFCreator, daarmee kun je meer dan 1 printopdracht in 1 PDF krijgen
 
Voor zover ik weet is dit een tekortkoming in Excel helaas. Je zult beide sheets apart moeten exporteren naar pdf en ze dan op de een of andere manier samenvoegen met een andere applicatie die van meerdere PDFs één pdf kan maken.

Oke dank. Het is niet anders..

@Haije, dat kan inderdaad ook maar mijn voorkeur gaat om meerdere redenen uit naar de exportfunctie van excel zelf.
 
Wat hier werkt.
In menu Ontwerpen:

1: Eerste pagina afwijkend uitvinken.
2: Even en oneven pagina's verschillend uitvinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan