Zeer irritant probleem met Samsung galaxy A71

Status
Niet open voor verdere reacties.

gallerylex

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2013
Berichten
10
Ik heb een zeer irritant probleem met mijn Samsung Galaxy A71 mobiele telefoon. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een keer een podcast gedownload die zich in mijn telefoon heeft genesteld. Als ik een podcast app open, dan zie ik hem en als ik in mijn startscherm naar beneden swipe, en dan Media kies, dan zie ik dat ding als een lichtkrant ronddraaien. Zie afbeelding. Ik zie hem overal. Zelfs als ik mijn telefoon aan mijn navi in de auto koppel met een kabeltje, komt hij te voorschijn . Ik krijg hem er niet uit. Help, help, help.

Screenshot_20210716-203207_Media and devices.jpg
 
Wellicht kun je iets met deze info..?
Anders is het misschien een idee te vermelden met welke app je deze podcast afspeelt..?
 
Ook als ik Blue Tooth uitzet blijft hij.
Ik gebruik Google podcast. Op het screenshot dat ik heb bijgevoegd kun je zien dat deze podcast niet in het lijstje erboven staat, maar het lijkt alsof het zich als een reclame banner onderin Bekijk bijlage 358627de app heeft genesteld.
 
En zo nu en dan verschijnt hij in mijn meldingen scherm, zie bijlage. Het is echt reclame software. Maar hoe krijg je dat weg. De app deleten heeft ook geen zin.
Bekijk bijlage 358628
 
Wellicht kun je iets met deze info..?
Anders is het misschien een idee te vermelden met welke app je deze podcast afspeelt..?

Ook als ik Blue Tooth uitzet blijft hij.
Ik gebruik Google podcast. Op het screenshot dat ik heb bijgevoegd kun je zien dat deze podcast niet in het lijstje erboven staat, maar het lijkt alsof het zich als een reclame banner onderin Bijlage 358627de app heeft genesteld.
 
Je bijlages werken niet, je kunt deze alleen werkend ( dus voor anderen zichtbaar ) toevoegen via de "geavanceerde editor" en niet via de knop "afbeelding invoegen" in de "snel reageren" editor.
Bluetooth heeft er helemaal niks mee te maken, dat mag duidelijk zijn.
Kijk nog een goed naar mijn eerste link, dat gaat over Google Podcast.
Met die info daar zou je het moeten kunnen oplossen... ( zelf doe ik niks met podcasts dus kan er verder niet over in detail treden ).
 
Ik lees nu dat het in het Media scherm is en niet in het hoofdscherm. Bij mij is het soortgelijk en de laatst gebruikte muziekspeler wordt altijd weergegeven met het pictogram van het muziekstuk bij pauzeren. Als je op het afspelen driehoekje drukt en daarna op pauzeren en je houdt het muziekstuk pictogram ingedrukt, dan ga je naar de locatie van het bestand en daar kan je het verwijderen. Of u kiest voor het afspelen van iets anders met een andere muziekspeler want de laatst gebruikte wordt getoond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan