LibreOffice Base en Calc hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Berichten
173
hallo ,

Wie kan mij op het goede spoor zetten. Ik heb een muziek verzameling in LO Calc gemaakt. Deze is nu nog overzichtelijk. Ooit heeft er voor mij iemand een muziek verzameling gemaakt in LO Base. Deze, heb ik met moeite, weer kunnen vinden. Maar.... is niet meer wat ik wil.

- Kan ik tabellen aanpassen in Base, zo ja hoe of werkt het zelfde als in Calc?

- In formulieren staan 3 formulieren, ik wil het liefst 1 formulier, om het voor mij overzichtelijk te houden.

- In Calc staat eigenlijk hoe ik het in Base wil hebben, wie kan mij helpen met een voorbeeld? Of op het goede spoor zetten....

Noot: music(1).ods heb ik hier in moeten veranderen, moet eigenlijk .odb zijn. Kon het anders niet plaatsen.

Of moet ik opnieuw beginnen???

Gr. Han
 

Bijlagen

  • MP.3 Collectie (exemplaar).ods
    13,7 KB · Weergaven: 43
  • music(1).ods
    16 bytes · Weergaven: 46
Dank voor je hulp. Maar lost niet op wat ik wil. Ik wil graag 1 formulier maken, desnoods met de wizard. Moet ik meerdere tabellen aanmaken? Of kan ik deze aanpassen en 1 formulier maken. Ik wil niet in elk formulier de zaak invullen, maar het mij makkelijker maken.

han
 
music1 kan niet worden geopend. Post die opnieuw in een zipbestand dan hoef je extensie niet te veranderen.
 
Helaas lukt niet. Kan niet zippen in linux mint. Schijnt wel een zip prog in te zitten, maar werkt niet....?

Probeer het opnieuw met extensie verandering.

H.
 

Bijlagen

  • music (exemplaar).ods
    40,4 KB · Weergaven: 35
Ik hoop dat de zip file ook gelukt is. Moest eerst naar een ander forum.....
 

Bijlagen

  • music (exemplaar).odb.zip
    30,7 KB · Weergaven: 43
Vraag is niet opgelost, maar wel aangepast aan opgelost, wegens geen respons meer.

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan