Kan deze videokaart op deze pc draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LegitBonzAI

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2021
Berichten
44
Hoi

Hoe of wat welke videokaart compatible is met welke pc is mij altijd nog onduidelijk.

een vriend van mij heeft deze computer: https://www.bol.com/nl/nl/p/screeno...h=vyZMu1YH9Fym1POXeJNJEA.2_16.19.ProductImage
Die is te traag om spellen te draaien.
Ik zag dat hij een onboard videokaart heeft. En daar gamed hij dus op.

Nu heb ik zelf nog een nvidia 1050 ti liggen voor hem, wat op zich elk degelijk spel kan draaien op gemiddelde stand.

Kan iemand mij vertellen of deze videokaart wel in deze pc kan?

Hier nogmaals even zijn specs: http://speccy.piriform.com/results/ftHZO3y74KX2vMuABWrejLr
 
Laatst bewerkt:
Zeker kan dat, mag geen probleem zijn.
TDP van die kaart is rond de 75 watt dus ook met de voeding van die pc ( 350 Watt ) moet dat kunnen...
De processor houdt ook niet over voor de wat zwaardere games trouwens..
 
ik heb gezien dat de cpu tijdens het spelen nog vrij rustig is. Maar idd een i3 is niet echt fijn voor games
 
Zeker kan dat, mag geen probleem zijn.
TDP van die kaart is rond de 75 watt dus ook met de voeding van die pc ( 350 Watt ) moet dat kunnen...
De processor houdt ook niet over voor de wat zwaardere games trouwens..


We hebben het net geprobeerd en niets deed het.
De computer is nu toch niet gemold hiermee?
 
Laatst bewerkt:
De pc doet helemaal niets meer nu. Het rode lampje ( het trommeltje) knippert ook niet meer
 
De GTX 1050 Ti heeft een TDP van rond de 75 Watt, dat is wat Nvidia zelf opgeeft en deze kaart moet dus , zonder extra voedingsaansluiting, vanuit het PCI-e slot gevoed kunnen worden.
Het kan echter zijn dat er in de BIOS / UEFI een instelling gewijzigd moet worden voor het moederbord deze externe kaart gebruikt ( Igpu / auto ).

Maak de pc stroomloos ( 220V eruit en paar x op de Aan / Uit knop drukken ) en verwijder de 1050 Ti.
Hierna 220V weer aansluiten en c opstarten.
Controleer de instellingen in BIOS / UEFI wat betreft het gebruik van de videokaart ( Auto / Igpu ).

Werkt het systeem nu weer zonder de 1050 Ti..?
Afhankelijk van het merk & type moederbord bestaat de mogelijkheid dat er een BIOS / UEFI update nodig is om de ext. kaart werkend te krijgen..
 
nop. hij heeft ook een aansluiting van een draad kapot gemaakt.. Weet niet of hij het uberhoupt nog doet. Hij is boos! xD Maar goed, er komt mogelijk een vervangende pc.
 
Hallo

"hij heeft ook een aansluiting van een draad kapot gemaakt.. "

Er wordt niet vermeld "wat" er nu precies is gesneuveld ....

Foto van een en ander kan "verhelderend" zijn ...

Voedingssspanningen voeding controleren m.b.v. multimeter zonder deze info kan nooit geen kwaad.

Peter
 
Hallo

"hij heeft ook een aansluiting van een draad kapot gemaakt.. "

Er wordt niet vermeld "wat" er nu precies is gesneuveld ....

Foto van een en ander kan "verhelderend" zijn ...

Voedingssspanningen voeding controleren m.b.v. multimeter zonder deze info kan nooit geen kwaad.

Peter

Het was een aansluiting die naar de voeding loopt.
Mijn kennis houd hier echter wel op
 
Ok. Nou hij gaat een nieuwe halen.

Heb ik even een andere vraag. Eerder heb ik een Harde Schijfbehuizing gekocht voor mijn eigen pc, zodat ik me harde schijf op mijn kon aansluiten, omdat hij net nieuw is en ik de pc nu nog niet wilt openmaken.
Dit wil ik ook met die van hem doen. Alleen moet ik even weten welke ik precies moet hebben.

ik heb begrepen dat hij een
931GB TOSHIBA HDWD110 (SATA ) heeft. Kan ik dan deze gebruiken? https://www.bol.com/nl/nl/p/ewent-e...gh=rtYqiipUNHcPHLvbkE9NWQ.2_9.10.ProductTitle
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat kan.
Zit een adapter bij voor de voeding van de behuizing en schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan