HP stream mousepad

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
505
Goedemiddag,

Ik heb mijn HP Stream ge-update van Windows 8.1 naar Windows 10. Voor de update deed de mousepad het goed, nu als zie ik niet eens een muiscursor meer. Ik kan bij Apparaten en dan muis ook mousepad niet activeren want die optie is er niet.

Model nummer : L2R93EA#ABH
11-d085nd

Het lijkt wel alsof die op 1 of andere manier uitgeschakeld is. Windows updates is volledig uitgevoerd en HP assistant kent ook geen problemen.

Hebben jullie een idee?

Alvast bedankt
 
Ik weet niet of het de bedoeling is om deze notebook te kunnen upgraden naar Windows 10 maar je had van tevoren kunnen kijken bij de drivers die door HP worden aangeboden. Een tweede kans is om naar de fabrikant van de mousepad te gaan en daar de drivers voor Windows 10 te downloaden en te proberen. Drivers van derden gaan downloaden raad ik ten sterkste af, meestal zit er niets in zo een download en je bent wel op een onbetrouwbare site geweest, die misschien wel jou zoekopdracht heeft gekaapt.

Voorlopig kan je een USB muis gebruiken.
 
Heb ik geprobeerd maar deze werkt dus ook niet. Krijg het vermoeden zoals hierboven beschreven staat dat Windows 10 hem niet ondersteunt
 
Dat werkt inderdaad, een usb muis. Hij is jonger dan mijn laptop en die draait al tijden op Windows 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan