Donkere modus aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Google Chrome - Windows 10 - laptop.

Als ik Google normaal opstart krijg ik sinds enkele dagen alles in donkere modus Norm.jpg

Start ik Google in incognito dan zie ik dit: Incog.jpg

Hoe kan ik bij de normale opstart de bovenste driedelige zwarte band ook hier terugzetten en de rest gewoon "wit" laten ?

Gezocht, maar lukt mij niet.
 
Klik op je profiel knopje en dat het potlood om je profiel instellingen aan te passen.
 
Wat je maar wilt uiteraard.
Klik eens op die links van de huidig geselecteerde.
 
Je kan ook kijken of het standaard thema in gebruik is of een andere.
 
Ik had eerder deze week ook de donkere modus, dit is geen thema. Bij de pagina wat kleiner weergeven (Ctrl. ingedrukt) zag ik bovenaan een knopje voor "dark mode" en die heb ik een paar keer gebruikt. Nu is alles als vanouds en het knopje dat zie ik niet meer.
 
Dat geeft bij mij praktisch geen verschil.

Ik heb de indruk dat bepaalde zaken, door wat of door wie, aangepast en/of gewijzigd worden: voor de tweede maal deze week werden al mijn programma's in "start" van plaats gewisseld...hetzelfde met die donkere modus schermen...daar zit ik ook voor niets tussen.
 
Afred 2, als op dat bolletje klik (ik veronderstel rechterhoek boven) krijg altijd het huidige scherm van Helpmij te zien...ik wil de donkere modus en Helpmij verschijnt...
Doe ik iets verkeerd ?
 
Dit weet ik echt niet want ik kan het niet volgen. Ik heb mij deze week hierover ook ongerust gemaakt maar de knop van donkere modus verschijnt niet meer. Kijkt u eens of Windows en Chrome zijn bijgewerkt tot de laatste versies. In Chrome is dat bij het instellingen menu "over Chrome" en daar dan bovenaan. Een fout in een recente update zou het kunnen zijn en anders weet ik het niet. Niet iedereen krijgt updates en fixes op het zelfde moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan