Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Donkere modus aanpassen.

Senior Member
    Vraag is opgelost

Donkere modus aanpassen.

Google Chrome - Windows 10 - laptop.

Als ik Google normaal opstart krijg ik sinds enkele dagen alles in donkere modus Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Norm.jpg
Bekeken: 9
Grootte:  172,6 KB

Start ik Google in incognito dan zie ik dit: Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Incog.jpg
Bekeken: 8
Grootte:  192,0 KB

Hoe kan ik bij de normale opstart de bovenste driedelige zwarte band ook hier terugzetten en de rest gewoon "wit" laten ?

Gezocht, maar lukt mij niet.

Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Klik op je profiel knopje en dat het potlood om je profiel instellingen aan te passen.
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

Senior Member
    Nu zie ik dit:Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  rof.jpg
Bekeken: 11
Grootte:  250,9 KB

Wat moet ik hier kiezen ?

Wat je maar wilt uiteraard.
    Klik eens op die links van de huidig geselecteerde.
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.

Senior Member
    Hier weet ik ook wat moet worden aangeduid: Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Beeld 2.jpg
Bekeken: 8
Grootte:  219,1 KB

Je kan ook kijken of het standaard thema in gebruik is of een andere.

Ik had eerder deze week ook de donkere modus, dit is geen thema. Bij de pagina wat kleiner weergeven (Ctrl. ingedrukt) zag ik bovenaan een knopje voor "dark mode" en die heb ik een paar keer gebruikt. Nu is alles als vanouds en het knopje dat zie ik niet meer.

Senior Member
    Dat geeft bij mij praktisch geen verschil.

Ik heb de indruk dat bepaalde zaken, door wat of door wie, aangepast en/of gewijzigd worden: voor de tweede maal deze week werden al mijn programma's in "start" van plaats gewisseld...hetzelfde met die donkere modus schermen...daar zit ik ook voor niets tussen.

Senior Member
    Afred 2, als op dat bolletje klik (ik veronderstel rechterhoek boven) krijg altijd het huidige scherm van Helpmij te zien...ik wil de donkere modus en Helpmij verschijnt...
    Doe ik iets verkeerd ?

Dit weet ik echt niet want ik kan het niet volgen. Ik heb mij deze week hierover ook ongerust gemaakt maar de knop van donkere modus verschijnt niet meer. Kijkt u eens of Windows en Chrome zijn bijgewerkt tot de laatste versies. In Chrome is dat bij het instellingen menu "over Chrome" en daar dan bovenaan. Een fout in een recente update zou het kunnen zijn en anders weet ik het niet. Niet iedereen krijgt updates en fixes op het zelfde moment.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business