• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mailen vanuit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuc96

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2020
Berichten
21
Beste,

Smorgens maak ik voor mijn klanten een opkomstcontrole van het persooneel. Dit doe ik door de scangegevens te vergelijken met de planning. Hierna mail ik mijn klant met het resultaat zoals zichtbaar in tabblad "template".

Voor elke klant moet ik dezelfde mail smorgens maken (tekst). Enkel de mailadres en scangegevens veranderen elke keer.

Dit proces zou ik graag willen optimaliseren door 1 klik mijn selectie te kunnen mailen. Bijgaand heb ik een voorbeeld gemaakt van de mijn opkomstcontrolebestand. In tablad "opkomst" staat door mij gefilterd klant 3. Deze klant wil ik mailen (cel C1) de gegevens vanaf C3 tot H22.

Mijn VBA kennis is helaas nog niet zo goed om dit te maken, kan iemand me hiermee veder helpen?

MVG Luuc
 

Bijlagen

  • Opkomstcontrole.xlsx
    16 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hallo VenA,

Dankjewel voor je snelle reactie. Dit kopieren lukt me wel enkel het vormen naar mijn excel gaat me te ver. Ben nu met een ontwikkelaar in gesprek om me toch veder te helpen.

Dat is niet zo netjes :( Deze ga ik snel even opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan