Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Mailen vanuit excel

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

Mailen vanuit excel

Beste,

Smorgens maak ik voor mijn klanten een opkomstcontrole van het persooneel. Dit doe ik door de scangegevens te vergelijken met de planning. Hierna mail ik mijn klant met het resultaat zoals zichtbaar in tabblad "template".

Voor elke klant moet ik dezelfde mail smorgens maken (tekst). Enkel de mailadres en scangegevens veranderen elke keer.

Dit proces zou ik graag willen optimaliseren door 1 klik mijn selectie te kunnen mailen. Bijgaand heb ik een voorbeeld gemaakt van de mijn opkomstcontrolebestand. In tablad "opkomst" staat door mij gefilterd klant 3. Deze klant wil ik mailen (cel C1) de gegevens vanaf C3 tot H22.

Mijn VBA kennis is helaas nog niet zo goed om dit te maken, kan iemand me hiermee veder helpen?

MVG Luuc
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    Laatst aangepast door luuc96 : 1 augustus 2021 om 13:52
    Met vriendelijke groet,

Luuc96

Giga Honourable Senior Member
    Hier maar eens beginnen? https://www.rondebruin.nl/win/section1.htm

Dan zien we wel waar je nog tegenaan loopt. (is overigens een zeer veel voorkomende vraag waar al veel uitgewerkte voorbeelden op deze site zijn te vinden)

Overigens staan er ook wat antwoorden in een eerder gestelde vraag van jou waar nooit een reactie op gekomen is. https://www.helpmij.nl/forum/showthr...n-excelbestand
    Laatst aangepast door VenA : 1 augustus 2021 om 16:31
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Junior Member
    Hallo VenA,

Dankjewel voor je snelle reactie. Dit kopieren lukt me wel enkel het vormen naar mijn excel gaat me te ver. Ben nu met een ontwikkelaar in gesprek om me toch veder te helpen.

Dat is niet zo netjes Deze ga ik snel even opzoeken.
    Met vriendelijke groet,

Luuc96

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels