Verouderde gebruikersnamen in Firefox verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan verwijder ik alle gebruikersnamen, ook die van andere websites, niet? En dat wil ik zeker niet, ik wil kunnen selecteren wat wel of niet te verwijderen.

Je verwijdert ze heel tijdelijk.

Zodra je je ergens opnieuw aanmeldt komen ze weer terug.

Je bent je inloggegevens toch niet kwijt, denk ik?
 

Het beheer van gebruikersnamen en wachtwoorden ken ik. Maar toch bedankt ;)
Het probleem is dat er bij sommige websites gebruikersnamen van andere websites worden weergegeven. En het zijn juist die 'foute' gebruikersnamen die ik wil wissen om verwarring te voorkomen. Zie screenshot in eerder bericht hierboven.
Maar zoals ik al zei, het weergeven van meerdere gebruikersnamen is niet bij alle websites het geval en dat vind ik zo bizar. :confused:
 
Je verwijdert ze heel tijdelijk.

Zodra je je ergens opnieuw aanmeldt komen ze weer terug.

Je bent je inloggegevens toch niet kwijt, denk ik?

De meeste heb ik...denk ik :eek: Maar het zijn er bijna 200 dus zoek ik toch naar een manier zodat ik niet alles hoef te wissen :p
 
Firefox vraagt meestal uit zichzelf om een nieuw wachtwoord en gebruikersnaam al dan niet te onthouden en ik gebruik dus die geïntegreerde functie.

he,he.....dan is mijn allereerste bericht gewoon de optie waar je dit moet verwijderen.
Ik zeg niets meer nu.
 
Hallo femke98,

Het zou handig zijn als u bij citaten ook de naam van de geciteerde liet staan.
 
Kijk, Pascal321,

Als je niet al je inloggegevens bij elkaar hebt, lijkt het probleem mij onoplosbaar.

Je weet nooit waar je ooit nog eens zou willen inloggen, dus zit je vast aan je huidige methode. (Bewaarde gebruikersnamen onder invulvelden).

Wat als je computer de geest geeft?

Dan ben je toch alles kwijt?

Ik zou eens beginnen overal in te loggen waar het belangrijk voor je is en de inloggegevens te noteren. Ik doe dit in een tekstdocument waarvan een kopie in de cloud staat. Sommige mensen gebruiken een schrift of zo.

Hoe weet je trouwens dat je bijna 200 inloggegevens hebt? Ik heb geen idee hoeveel ik er heb.
 
@Lapsang: die worden allemaal weergegeven (en dus hun aantal) op deze manier:

Via Instellingen.

En dan privacy en Beveiliging.
Daarna scrol je naar Aanmelden en wachtwoorden.
Dan opgeslagen aanmeldingen aanklikken en daar zoek je dan de website op en kan je dit verwijderen.
 
Die worden allemaal weergegeven (en dus hun aantal) op deze manier:

Natuurlijk niet: de opgeslagen wachtwoorden zijn alleen die van de laatste tijd. Ik heb Firefox bijvoorbeeld 3 dagen geleden opnieuw geïnstalleerd.

Je moet juist een collectie hebben van alles waarvoor je je ooit geregistreerd hebt.
 
Als je firefox volldige opnieuw installeert dan zullen ze idd allemaal weg zijn maar mijn firefox staat al 5 jaar op mijn computer (updates draai ik wel uiteraard) en hij onthoudt daardoor alle gebruikersnamen en paswoorden van die 5 jaar.
 
Natuurlijk niet: de opgeslagen wachtwoorden zijn alleen die van de laatste tijd. Ik heb Firefox bijvoorbeeld 3 dagen geleden opnieuw geïnstalleerd.

Je moet juist een collectie hebben van alles waarvoor je je ooit geregistreerd hebt.

Als je FF niet opnieuw installeert is het weg, maar heb je een FF account dan is het niet weg.
Dus in dat hele rijtje met al die wachtwoorden staan alle namen en websites waar je je ooit voor hebt aangemeld en waar je het wachtwoord voor hebt opgeslagen.

Als je firefox volldige opnieuw installeert dan zullen ze idd allemaal weg zijn maar mijn firefox staat al 5 jaar op mijn computer (updates draai ik wel uiteraard) en hij onthoudt daardoor alle gebruikersnamen en paswoorden van die 5 jaar.
Precies. Je kan een account aanmaken voor FF, dan kan je op elk apparaat dit synchroniseren.

Neem eens de tijd om die hele lijst af te werken en zaken te verwijderen die niet meer actueel zijn.

Als je apparaat het begeeft is alles weg.
Niet als je een account hebt aangemaakt. Dan komt het gewoon weer terug als je inlogt op je nieuwe FF.

Zo, en nu stop ik er mee want de oplossing is allang gegeven.
 
Zo, en nu stop ik er mee want de oplossing...

Tweede keer!

En graag citeren met namen erbij (voor de lezer, niet voor uzelf).


Pascal: als je hoe dan ook een back-up hebt van je inloggegevens, of het nu in Firefox zelf is of in een document, verwijder dan gewoon je zoek- en formuliergeschiedenis, want die komt ultrasnel, verfrist, weer terug.

Control+Shift+Delete.

Inloggegevens uit de lijst van Firefox wachtwoorden hebben altijd een sleutelsymbooltje en deze verwijder je alleen handmatig in Firefox. Niet via de zoek- en formuliergeschiedenis.
 
Laatst bewerkt:
Tweede keer!

En graag citeren met namen erbij (voor de lezer, niet voor uzelf).
Sorry, kon het niet laten. Maar dit is echt de laatste keer hoor, fijn hè.
Enne, je bent moderator? Dat wist ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan