404 code fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryverhoeven

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2015
Berichten
20
Ik krijg steeds als ik muziek of filmpje van YouTube wil downloaden een foutmelding 404? Hoe kan ik de 404 fout in mijn systeem gemakkelijk oplossen!

Alvast bedankt

Harry
 
Hoi,
Ik heb je vraag verplaatst naar een betere sectie en waar je waarschijnlijk sneller een reactie krijgt.
succes.
 
Geschiedenis, cookies, tijdelijke internetbestanden en cache verwijderen. Kan met CCleaner en schijfopruiming (cleanmgr). Voldoende schijfruimte?
 
404 betekent: File not found, en wordt geserveerd door de server en niet door je bezoeker.
Vertel eens wat je precies doet. Hoe en waarmee? Want dit is nu echt gissen en kijken in een glazen bol.
 
Laatst bewerkt:
Cookies gewist, ging even goed vervolgens foutmelding 425. Er is voldoende schrijfruimte, speccy in bezit, wat nu? Ik volg het advies van Senso om een cleaner te installeren en afwachten of het probleem dan is opgelost.
 
Dat is een dataverbinding fout,.
Haal je modem - router eens 30 sec. van de stroom, daarna weer aansluiten en even 2 min. wachten tot deze weer volledig is opgestart.
Probeer het dan nog eens ..?
 
Een FTP filetransfer fout, welke firewall gebruik je?
En er is een verhoging, van 404 naar 425.:cool:

Ccleaner wist ook je cookies en als die al weg zijn....

En het gebeurt met alle Youtube filmpjes? en ook met andere dingen?
 
Hoe ben je dat filmpje aan het downloaden? Met een Browser add on of ander programma?
Ik denk dat dit niet meer werkt, en je opzoek moet naar een update of alternatief.
 
Foutcode 404

Probleem opgelost, bleek een fout in het programma. Ik kan op YouTube de gewenste fimpjes weer downloaden. Iedereen bedankt voor de adviezen!

Groet.

Harry Verhoeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan