Malwarebytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

ziggy0031

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2001
Berichten
83
Hallo allemaal

Ik heb een License ID en License key levenslang for one pc. kan ik deze codes alsnog gebruiken voor een andere pc ??

Groetjes john
 
Sorry dat ik dit zeg, maar dit staat toch duidelijk aangegeven op de site en op je account-pagina? :D

Stel, als er devices: 3 zou staan, dan kan je het installeren op apparaten.
 
Laatst bewerkt:
A common misconception is Malwarebytes lifetime licenses are valid for multiple devices. However, lifetime licenses from Malwarebytes were only sold for one Windows device activation.

Een veel voorkomende misvatting is dat levenslange licenties van Malwarebytes geldig zijn voor meerdere apparaten. Levenslange licenties van Malwarebytes werden echter slechts verkocht voor één activering van het Windows-apparaat.
 
Contradictio in terminis met de inhoud van post 3.

Een goede tip van RogerS.:thumb:
 
Nee hoor Senso. #3 lijkt te hinten op het aantal apparaten waarop de software gelijktijdig mag worden gebruikt. Dit is fundamenteel iets anders dan het verplaatsen van een licentie, omdat je bijv. een nieuwe computer hebt gekocht.
 
Dat Symantec/Norton dat dan niet begrijpt! Kijk als een schijf defect raakt en je plaatst een nieuwe in dezelfde pc, dan is bij Norton wel die device vervallen. Je hebt er vijf, twee in gebruik, saldo 3 en daar gaat er dan weer één vanaf (voor de nieuwe schijf/zelfde pc). Saldo 2.
 
Jij leest of begrijpt het niet goed. Als al uw licenties in gebruik zijn, kunt u een licentie van een ongebruikt apparaat overdragen. Dat is dus vaak niet het geval. Zoals ik al aangaf zijn er twee in gebruik. Schijf defect van pc, nieuwe schijf en je bent de derde kwijt. Zelf meegemaakt en van Norton kreeg ik die niet terug. Blijkbaar is een nieuwe schijf een nieuwe pc (device).
 
Nee hoor, je bent hem niet kwijt.
Je hebt een licentie voor 5 apparaten, zodra die allemaal gebruikt zijn kun je één van die 5 overdragen naar een andere device, blijven er nog altijd 5.
Het maakt toch helemaal niets uit welke key je gebruikt totdat je ze alle 5 geïnstalleerd hebt.

Maar zoals ik lees, moet je eerst inloggen bij je account, het 'oude' apparaat verwijderen en vervolgens kun je de vrijgekomen licentie gebruiken op een nieuw apparaat
 
zodra die allemaal gebruikt
Dat schrijf je zelf! Maar dat is vaak niet het geval. Ik had er twee in gebruik en de schijf ging defect en dan moet je een derde gebruiken en hebt er nog twee over. En het is een schijf in dezelfde pc. Kijk als alles in gebruik is en je kunt het dan, is natuurlijk wel mooi.
 
Heb je goed gekeken op de link, daar staat toch



Meld u aan bij uw account.

Zoek het apparaat dat u niet meer wilt beschermen op de pagina Apparaatbeveiliging.

U kunt de licentie die aan een apparaat met een rode of grijze (inactieve) status is gekoppeld, niet verwijderen. U moet eerst de problemen met dit apparaat oplossen, voordat u de bijbehorende licentie verwijdert. Als u de problemen niet kunt verhelpen, kunt u het apparaat uit uw account verwijderen.


Dat is weer een link naar https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v53370992
Als je dat gedaan hebt, komt de licentie van dat apparaat weer beschikbaar

Zolang jij dus niet inlogt en het 'oude' apparaat niet verwijderd, heb je inderdaad dus één nutteloze licentie, die staat namelijk nog geregistreerd op een apparaat wat er 'niet meer is'.

Maar goed, dit heeft niets meer met de originele vraag te maken, dus ik stop hier maar mee.
 
Maar goed, dit heeft niets meer met de originele vraag te maken
Dat weet ik niet. Ik denk toch wel. Als alles zo eenvoudig ligt had TS de vraag überhaupt niet gesteld. Feit is dat in deze topic goede informatie wordt aangedragen voor ook bezoekers. Feit is ook dat je goed moet kunnen zoeken, lezen en dan ook nog eens de teksten goed kunnen begrijpen. En het blijkt dat dit niet altijd eenvoudig is. Nortonmedewerkers hebben hun eigen tekst dan niet begrepen want ze hebben dat toen niet aangedragen en mee geholpen. Ze hebben wel toegang gehad tot mijn account.
 
Laatst bewerkt:
Het ging hier over malwarebytes, en die hebben het blijkbaar wel geregeld. Geldt inmiddels voor de meeste bedrijven. Ze begrijpen ook wel dat een computer wel eens vervangen wordt of stuk gaat.

En zoeken is helemaal niet zo moeilijk. In een situatie zoals deze helpt het al als je je vraag letterlijk in Google zet. Krijg je eigenlijk altijd wel iets waar je wat aan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan