Facebook: bericht aan meerdere groepen tegelijk sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

OBADE

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
93
Tja, het staat eigenlijk al in de titel; is dit mogelijk?
Ik heb in een spreadsheet de url's van een heleboel FB-groepen staan, waar ik nu handmatig hetzelfde bericht naar stuur. Maar valt dit te automatiseren op de één of andere manier?

Ik hoor/lees graag.


Groeten,
Peter.
 
Wat natuurlijk mogelijk is, is om het bericht op m'n eigen pagina te zetten, en deze dan te delen met groepen. Maar ook dan moet je groep voor groep langs om dit bericht te delen. Of bestaat de mogelijkheid om bij het delen met een groep meerdere groepen te selecteren? Dan ben ik er ook uit. Maar volgens mij kan dat niet, en ben je veroordeeld tot een arbeidsintensief klusje.

Graag reactie.
 
Ik denk dat ze dit bewust niet aanbieden om spam te voorkomen.
Als je kan programmeren, dan kan je dit vast wel met de FB Graph API doen.
 
Dat is me nu nog te ingewikkeld. Ik ga gewoon door het handmatig.
Bedankt.
 
Men beweert hier dat het zonder script oid kan. Heb geen FB kan het niet checken.
https://urtechpartner.com/post-multiple-facebook-groups-no-script-required/
Hello guys, today I’m going to share one of the most trending Facebook Trick i.e., How to Post in Multiple Facebook Groups at Once for Free. Facebook is the most popular social networking site and most of the peoples like to share their posts, links, articles, etc on it. Most of the bloggers also use Facebook for their site link sharing and promotion, so this trick will help you to post a link or content on different groups at once by Facebook Multiple Group Poster. It can post in all Facebook group at once without using any script. You may like how to Create Unlimited Facebook Accounts Without Mobile Numbers.

Facebook Multi Group Poster is the best way to post a content in all Facebook groups by one click, it reduces your effort and time. According to my point of view, it is the best FB Multi Group Poster Tool through which you will be able to post in your all groups at once. You don’t need to go through all the groups separately to post the same thing in those groups. If you want to post the same content in all groups you can just use Facebook Unlimited Group Poster Tool to post at once in all group by just a click. Facebook Group Poster is a tool designed as chrome extension, it is an automated tool for facebook users which helps to do multiple tasks at once. You can simply use this tool to past in all Facebook Group in one click. Have look on trick to Increase Likes On Facebook Page for Free.
 
Heeft iemand ervaring met dit soort diensten? Je moet je dus wel meteen registreren, en dan krijg ik toch een beetje de kriebels.
 
Ik wil al geen kriebels van FB......

Als er een FB-alternatief zou zijn waar je weliswaar voor betalen moet om de servers in de lucht te houden, maar waar geen trace of andere software voor is en waar je niet spoofen kunt qua identiteit bijv omdat je via je DigID kunt registreren, dat lijkt me een interessante optie om te bekijken. Nu laat ik FB links liggen nadat ik het 2011 kort bekeken heb ivm een reis van een van de kids naar downunder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan