Websites in Edge, Chrome, Firefox, Explorer blijven hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpbijcomputer

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Berichten
24
Op onderstaande website wil ik inloggen.
https://www.trclub.nl/home

Dit is altijd gelukt en met andere computers of telefoon lukt het nog steeds om in te loggen.
Echter met mijn eigen computer blijft de website telkens hangen op het moment dat ik inlog. Ook als ik bijvoorbeeld een nieuw wachtwoord wil instellen dan blijft de website hangen.
Hierbij heb ik meerdere browsers geprobeerd (Edge, Chrome, Firefox, Explorer). Ook heb ik vanuit meerdere gebruikers op dezelfde computer geprobeerd in te loggen maar ook dat lukt niet.
Ik heb de cache leeg gemaakt en heb de browsers ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd en computer meerdere malen opnieuw opgestart etc.


Wat zou ik nog kunnen doen om dit probleem op te lossen?
 
Wat bedoel je met 'hij blijft hangen'?
Wat zie je precies? Wat gebeurt er?
 
Op het scherm begint dan een wieltje te draaien. Normaliter is dat een seconde maar nu blijft het wieltje contant draaien en er gebeurt niets.
 
Heb je de basisstappen gevolgd?
- o.a. schijfcontrole chkdsk /f
- sfc /scannow
- heb je de laatste updates?
Heb je dit probleem ook bij andere websites?
 
De parameter /f voor chkdsk is onveilig. Repareren van slechte sectoren kan altijd nog en is niet aan de orde als de gebruiker er niet van merkt.

Kijk eens of de systeemtijd en datum de juiste is en van de goede tijdzone. Een cookie en certificaat werkt niet als dat niet overeenkomt. Misschien moet u cookies van derden accepteren en eerst niet. Anders weet ik het ook niet.

Edit @ Senso: Klopt, er was tegenstrijdige informatie over en ook wordt er dan nog om bevestiging gevraagd. Ik kan overigens niet via de opdrachtregel chkdsk gebruiken maar alleen via Verkenner en in het contextmenu van een station Eigenschappen > Extra. Windows geeft alleen mogelijke redenen zoals een ander proces wat de schijf niet vrijgeeft of onvoldoende rechten.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben jij in de war met chkdsk /r die opdracht lokaliseert slechte sectoren (bad sectors) en herstelt readable information. f heeft betrekking op het bestandssysteem (fouten op de disk).
 
Bedankt voor jullie reacties!

@Senso
Schijfcontrole is uitgevoerd + alles is up to date. Dit mocht niet baten helaas.
Ik heb dit probleem niet bij andere websites.

@Alfred 2
Systeemtijd en tijdzone kloppen.

@manamana
Windows schoon opstarten, heeft dat gevolgen voor andere programma's en bestanden die zijn geïnstalleerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan