berichten ; messages

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond

ik heb een iPhone, een MacBook en een iMac

Ik heb vastgesteld dat bepaalde berichten (messages) , die ik lees op mijn iPhone niet verschijnen op mijn MacBook Of ze te lezen zijn op mijn iMac weet ik niet daar ik nu niet thuis ben en enkel toegang heb tot de twee boven vermelde toestellen.

Heeft er iemand een verklaring hiervoor ? Ik stelde de vraag aan mijn zonen en die antwoordden : wij stelden dit ook vast. Daarom wend ik ij tot u !

Mvg

Audass
 
One More Thing.nl is denk ik een betere plek voor de meer specifieke Mac vragen. Ik zou dan wel meer informatie geven.
Welke versies/modellen van soft- en hardware heb je? Hoe bedoel je, 'bepaalde berichten'.. is daar een patroon in te herkennen?
Heb je zelf al naar instellingen op de diverse apparaten gekeken, en vallen daar verschillen op?
https://forum.onemorething.nl
 
Goedemorgen Megasenor
ik heb een iPhone, een MacBook en een iMac

Ik heb vastgesteld dat bepaalde berichten (messages) , die ik lees op mijn iPhone 7 niet verschijnen op mijn MacBook 9,1 . Als software gebruik macOS Big Sur versie 11.5.1

Of ze te lezen zijn op mijn iMac weet ik niet daar ik nu niet thuis ben en enkel toegang heb tot de twee boven vermelde toestellen.

Mvg

Audass
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan