Waarom werkt dit niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wtktje

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
15
Allen,

In het voorbeeld bestandje (zie bijlage) wil ik een label op een userform vullen met een naam door op een knop in dat userform te drukken. Dit werkt wel, maar na opslaan en afsluiten van het excelbestand en opnieuw opstarten ervan is de ingevoerde naam weg.

Hoe krijg ik het voor elkaar om de ingevoerde naam vast te blijven houden na opslaan van het bestand? Alle hulp is welkom.

Bedankt alvast.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsm
    20,8 KB · Weergaven: 30
Er zal vast wel ergens een ongebruikte cel te vinden zijn en dan wordt het uitpluizen wat eenvoudiger.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld (13).xlsm
    19,7 KB · Weergaven: 16
Er zal vast wel ergens een ongebruikte cel te vinden zijn en dan wordt het uitpluizen wat eenvoudiger.


MM, kan ook, maar als de cel onverhoopt leeggemaakt wordt ben ik de label.caption ook kwijt.

Bedankt voor het meedenken, maar ik ga denk ik toch voor de oplossing van edmoor.
 
Als de gedefinieerde naam per ongeluk weggegooid wordt ben je de label.caption ook kwijt;)
 
Voor dat soort dingen kan je uiteraard ook een verborgen blad gebruiken.
De gedefiniëerde naam kan trouwens ook nog verborgen worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou met met jouw kunde niet zoveel puntjes gebruiken. Je moet iets ergens opslaan voordat je het weer kan opvragen. Waar en hoe kan op tig mogelijke manieren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou met met jouw kunde niet zoveel puntjes gebruiken. Je moet iets ergens opslaan voordat je het weer kan opvragen. Waar en hoe kan op tig mogelijke manieren.

VenA, wat denk jij van mijn kunde te weten? Ben je ook al helderziende ofzo...? (zoek maar 's op wat wtk betekent!!)
Er is toch niets mis met mijn vraag? En dat ik dan de optie van edmoor kies (Tera member gaat nog steeds boven Giga) is toch helemaal aan mij, of niet?!
 
De titelatuur hier doet helemaal niets. Voor sommigen kan het ook zo zijn: 'Tera Honourable Senior vraagsteller'. Wat er mis is met de vraag? Het is een vraag zonder enige inhoud. Blijkbaar de handtekening van de door mij gewaardeerde medehelper niet gelezen? 'Waarom werkt dit niet?' kan ook over een afstandsbediening gaan. Maar verder zien we natuurlijk al jouw kennis graag terug in reacties op vragen van anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan