facebook kan oude berichten niet meer zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
hallo ik heb een probleem op Facebook . ik krijg maar het laatste bericht in beeld ,mijn oude berichten kan ik niet meer zien '.
wat gaat hier mis ??
weet iemand dat misschien

tjima
 
heb inmiddels facebook verwijderd.
wat moet ik verder nog doen of checken ?
 
Laatst bewerkt:
Waar? Website? App? Welk systeem/apparaat?
Geef a.u.b meer details.
 
Hallo Aar

facebook op mijn PC
staat ook een vreemde account ( EccetricOx2168 ScreenHunter 170.jpg) op mijn facebook die heb ik er niet op gezet, en ken ik ook niet.
en ik kan ook niet meer bij mijn account .
tjima
 
Laatst bewerkt:
ik heb facebook verwijderd via SeniorWeb en daar de instructies gevolgd . en bevestiging ontvangen van facebook. of kan het nog sneller (direct)

Facebook
Je account is ingepland om permanent te worden verwijderd.
Facebook begint over 30 dagen met de verwijdering van je account. Na 15 sep. 2021 heb je geen toegang meer tot het account of de inhoud die je hebt toegevoegd.
Ga naar Facebook om de verwijdering van je account te annuleren en alle inhoud of gegevens op te halen die je hebt toegevoegd.



hoe kan ik zien of facebook daadwerkelijk verwijderd is van mijn PC ??
Tjima
 
Facebook staat niet op je PC, en is een website.

Verder kan je op dit forum ook je reacties aanpassen als je wat extra's hebt toe te voegen :) .

Zelf denk ik eerder dat je problemen te maken heeft met onwetendheid. Verwijderen van je account kan, maar lijkt mij overdreven.
 
Laatst bewerkt:
Tja, je vraag gaat toch niet over hoe je Facebook kan verwijderen? Ik zou eens op een tablet of smartphone kijken in een app of het daar wél goed gaat. Definitief verwijderen betekent dat je een nieuw account moet aanmaken als je toch wilt facebooken. Dat nieuwe account kun je altijd aanmaken, (met een andere naam), daarvoor hoef je het verwijderen van je oude account niet af te wachten, dat staat daar volkomen los van.
 
Kan er verder niets kwaad op mijn pc ?
Aar is blijkbaar helderziende met zijn straffe, korte antwoord. Ik daarentegen heb uiteraard geen inzicht in wat er op jouw pc staat, dus ik kan zonder glazen bol absoluut niet zeggen wat er voor kwaad zit op jouw pc :d.
 
Hallo OctaFish

hier een vraag op jou reactie. waar of naar wt moet ik of kan ik doe om te zie of er niet een probleem is op mijn PC. Mijn virus scanner Bitdefender zegt dat ik veilig ben .
en ik heb wel gelijk mijn ww veranderd op mijn faceboek en verwijderd.
Tjima
 
thanks allen er is iemand bij mij geweest om het op te lossen
tjima
 
Bij facebook iets verwijderen wat dan ook het is een utopi [totaal onmogelijk]
klein voorbeeld foto verwijderen van uw profiel (dan verwijder je de foto zodat jij die niet meer kan zien , andere kunnen dit wel nog).
facebook = evil; net als die andere apps snapchat ectra.(naakt,alles wat niet mag of wat dan ook gdpr toestemming gegeven of niet zij verspreiden het zondermeer )

Als je zeker wil zijn dat het vernietigt is [één oplossing vernietig het serverpark van facebook]


NU wat ik denk dat jij wil : maak eens een ander profiel aan op de pc en kijk of dit aan je verwachting voldoet dus alles weg van de gebruiker
Of je wil alles van jezelf wissen of je hebt een computer goedkoop weten bekomen en je wil deze terug naar fabrieksinstelling.
dan bekijk je eens systeemherstel en verwijder je alles van de computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan