Kan m'n Outlook 365 emailaccount niet inbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
150
Op m'n PC heb ik als emailcliënt Office365 met Outlook 365. Bij mijn provider Ziggo heb ik een imap emailaccount met drie emailadressen waarvan er één het oorspronkelijke eerste hoofd emailadres is dat niet kan worden verwijderd tenzij ik m'n hele emailaccount bij Ziggo zou opzeggen. Dat werkt al vele jaren uitstekend.

Al van voor de tijd van Office 365 heb ik op m'n Android Phone een Outlook app waarin ik één van m'n emailadressen (niet dat hoofdadres) heb opgenomen. Voor dat adres gebruik ik afwisselend de app en de PC en die syncen met elkaar (naar ik aanneem via Ziggo) omdat het om een imap adres gaat.

Ik heb echter de indruk dat die synchronisatie niet ideaal loopt en ik zag dat er een Outlook 365 app voor android bestaat. De oude app verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd maar die loopt vast na de vraag naar m'n emailaccountgegevens. Ik neem aan dat ik iets fout doe.

Ik voer dat gebruikte emailadres in met wachtwoord maar dat werkt niet. Ook het invoeren van het hoofd emailadres werkt niet. Wat ik ook niet begrijp is dat ik op m'n PC in Outlook alle drie de imap emailadressen gebruik. Kan dat op m'n Phone ook? Twee van de adressen w.o. dat hoofdadres is van mij het derde is van m'n vrouw maar ze maken alledrie deel uit van één Ziggo account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan