verschillende internationale Office 365 vreemde talen geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik zie in mijn overzicht van geïnstalleerde programma's diverse internationale versies van Office 365 geïnstalleerd.
Het zijn versies in Oosterse talen die ik niet begrijp, maar ook een Nederlandse (Microsoft 365-apps voor ondernemingen). Ik weet niet hoe ik hier aan kom.
Ik probeer ze nu te verwijderen, maar ben wel nieuwsgierig naar de herkomst.
Wie herkent dit?

Vriendelijke groet,
Marianne
 
Laatst bewerkt:
Is het een werk installatie, of op een pc/laptop voor thuis?
 
Het gaat om mijn privé laptop. Het is wel een zakelijke uitvoering.
 
En heb je een Office Update gedaan vanaf een oudere versie? En had je, indien ja, daar dan meerdere talen in staan?
 
De vreemde installaties betreffen Office 365 en dat gebruik ik niet.
Ik heb (zie mijn "handtekening") Office 2019 voor Thuisgebruik.
 
Ik heb (zie mijn "handtekening") Office 2019 voor Thuisgebruik.
Ik heb <Handtekingen weergeven> uitgezet want ik werd een beetje moe van dat beeldscherm gekwetter, ik hou het scherm liever rustig :). Normaal gesproken worden er geen Office365 apps geïnstalleerd, tenzij je dat zelf doet. Dus wonderlijk is het wel dat je ze hebt. Enig idee sinds wanneer ze er staan? Misschien een keer een update uitgevoerd waarbij je geen erg had in de Office 365 componenten? En ik weet ook niet of je een systeemherstelpunt hebt, waar ze niet in staan. Dat zou je anders ook nog kunnen overwegen.
 
Doet bij mij een belletje rinkelen.
Sedert versie 2019 van Office is de verweving met Office 365 erg groot geworden en - zoals hier nogmaals bewezen - best hinderlijk.

Ik heb Outlook 2019 een hele poos gebruikt met in totaal 5 IMAP accounts van diverse oorsprong erin... werkt prima.
Alle accounts zijn te gebruiken in de desktop versie van Office 2019

Op een dag enkele weken geleden heb ik echter 2 Exchange Server accounts (van een sportfederatie waar ik vrijwilligerswerk voor doe) mee opgenomen in mijn Outlook 2019.
En wat blijkt ?
- bij installatie van de Exchange account in 2019 werkt dat : microsoft account komt tevoorschijn en dat werkt, maar er komen componenten van 365 tevoorschijn ;
- bij poging tot installatie van de tweede account werkt dat zelfs niet meer, maar dringt de OWA Office 365 online mail van Outlook zich op de voorgrond en installeert de account daarin ! En ik zie dat de eerste er eigenlijk ook al stond.

Heb jij toevallig ook een of meerdere Exchange/Office 365 mail accounts in je Outlook gezet ? Heb je dan een of meerdere Microsoft Accounts op je PC ? MS interpreteert je keuze om aan te loggen aan de mail van die accounts als een vrijgeleide om je meteen naar Office 365 te sturen voor die welbepaalde mails.
 
Heb jij toevallig ook een of meerdere Exchange/Office 365 mail accounts in je Outlook gezet ? Heb je dan een of meerdere Microsoft Accounts op je PC ? MS interpreteert je keuze om aan te loggen aan de mail van die accounts als een vrijgeleide om je meteen naar Office 365 te sturen voor die welbepaalde mails.

Nee, ik gebruik geen mailclients van Microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan