Winamp opent maar speelt niets af

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Na installatie van winamp hebben alle muziekbestanden het Winamp icoon, maar als ik in een map aanduid alles afspelen opent Winamp met het laatst afgespeelde nummer of speellijst. Bij dubbelklikken op een mp3 idem en verder gebeurt er niets.
Ik kan alleen afspelen door rechts op een mp3 te klikken en openen met winamp te kiezen.
Heb Winamp( 5.666-) al opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.Ik heb deze versie altijd op mijn pc gebruikt die nu verkocht is, heb nu tijdelijk een laptop in bruikleen en wil die daar ook op gebruiken.
Wat gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Na installatie idem, bij klikken op alles afspelen opent winamp en krijg ik dat nummer waarmee winamp opent na installatie. Indien ik in winamp in de menubalk op file >play folder klik en een map aanduid word die wel perfect afgespeeld.
Ook als ik op een map rechtsklik en kies play in winamp lukt het perfect, alleen als de map geopend is, ik het eerste nummer aanklik en alles afspelen klik verschijnt het venster van de Windows mediaplayer nu ipv winamp.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die optie niet, "alles afspelen in Winamp", als ik alles wil afspelen uit een map dan selecteer ik eerst de muziekbestanden of ik maak eerst een playlist als ik uit meerdere mappen muziekbestanden wil.
 
Ik heb die optie niet, "alles afspelen in Winamp", als ik alles wil afspelen uit een map dan selecteer ik eerst de muziekbestanden of ik maak eerst een playlist als ik uit meerdere mappen muziekbestanden wil.
Ook niet als je in je mappenoverzicht rechts klikt op een map?

Dit hielp daar, nog een keer bevestigen dat Winamp de bestandsassociatie moet uitvoeren:

http://forums.winamp.com/showthread.php?t=456526
Dat helpt niet bij mij, in een map alle nummers appart rechtsklikken en openen met winamp, dat gaat prima. enkele nummers selecteren en in het lint toevoegen aan speellijst dan opent een venster om Windows mediaplayer in te stellen( die is nog nooit gebruikt).
De enige optie blijft op een mapklikken en openen met winamp kiezen. Bij dubbelklikken op een losse mp3 opent winamp steeds met het laatst afgespeelde nummer of map.
 
Ook niet als je in je mappenoverzicht rechts klikt op een map?
Bedoel je in Winamp?
Ik gebruik als filebrowser Total Commander (in verkenner ook niet, zal met de keuze standaard apps te maken hebben) en hoe ik het nu doe werkt het prima, daarnaast zijn het vaak alleen volledige albums die afspeel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan