beeldscherm met niet benaderbare icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe het volgende:
Windowstoets+R
dan verschijnt het venster Uitvoeren
typ
Snippingtool
enter
dan Modus > klip op Rechthoekig knipsel
en ga naar rechtsonder met het + symbool en selecteer het hele scherm (slepen) en kies > Bestand (links boven) en sla het dan op op het bureaublad en dan uploaden naar Helpmij.nl
 
Laatst bewerkt:
gedaan maar werkt ook niet. ctrl v gedaan om het klembord te zien maar die is leeg. sorry windows toets en v
 
Laatst bewerkt:
gedaan maar werkt ook niet. ctrl v gedaan om het klembord te zien maar die is leeg. sorry windows toets en v
Mijn methode werkt wel, want driemaal getest. Voorwaarde is wel dat je Snippingtool hebt.
Voorbeeld voor het maken van een snelkoppeling:
Snippingtool voorbeeld voor het maken van een snelkoppeling.jpg

Ik heb zelf nooit met Snippingtool gewerkt, maar het is mij gelukt. Dan kan iedereen dit!;)

edit:
Naast Snippingtool heb je ook nog Gadwin PrintScreen (zeer eenvoudig) en Greenshot (freeware) als screenshot software.
 
Laatst bewerkt:
foto beeldscherm.jpg

dit is mijn schermafdruk. volgens mij zie je weinig.
in het rechter beeldscherm zie je het beste aan de linker
boven kant 2 icoontjes half in het scherm en niet aanraakbaar.
links is het zelfde maar daar zitten wat andere icoontjes overheen.
ik werk dus met 2 schermen zal je inmiddels begrijpen.
merk Acer
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan die instelling niet. Je moet er één bureaublad van maken. Het is toch één pc met twee beeldschermen?

Bij mij staat die op Deze beeldschermen uitbreiden Maar dan is de resolutie wel aangepast naar 1024 x 768.

Wacht nog even wat antwoorden af.
 
Laatst bewerkt:
Mij lijkt het dat je in de beeldscherm instellingen van Windows het linker- en rechter scherm met elkaar moet verwisselen.
 
Als het werkelijk 'fysieke' iconen zijn dan zou je ze met de muis moeten kunnen pakken en naar binnen slepen.

Hoe kom je aan die achtergrond? Is dat een afbeelding/screenshot gemaakt van een ander scherm? Het lijkt wel of ze daar 'ingebakken' zijn. Dan krijg je ze nooit weg. Kies eens een andere achtergrondafbeelding.
 
Laatst bewerkt:
met dank aan senso.
nieuwe achtergrond afbeelding er op en gaan met die banaan.
iedereen bedankt voor het meedenken.
wat een top site is dit toch.
 
Hoe kom je aan die achtergrond? Is dat een afbeelding/screenshot gemaakt van een ander scherm? Het lijkt wel of ze daar 'ingebakken' zijn. Dan krijg je ze nooit weg. Kies eens een andere achtergrondafbeelding.

Typisch een geintje wat wij al uithaalden toen windows 95 uitkwam.
Printscreen maken, dit als achtergrond plaatsen en de startbalk verbergen.
Men kan klikken wat ie wilde, maar niets gebeurde :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan