beeldscherm met niet benaderbare icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
ik heb twee beeldschermen heel nieuw. ik draai op w10 alles zo een beetje gloed nieuw.
nu heb ik op beeldscherm 1 een twee icoontjes die helemaal in een hoek zitten
en niet benaderbaar zijn. het zelfde op beeldscherm twee. de rest van de icoontjes zijn gewoon in het zicht en bereikbaar.
ik krijg de duistere icoontjes helemaal in een hoek naast de goede icoontjes niet weg en ook niet met herstart.
iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij meer op een instelling van de monitor zelf. Plaats even een screenshot.
 
Geen idee wat je bedoelt, maar ik vermoed een verkeerde beeldscherm instelling. Maak er eens een schermafdruk van, dan kunnen we zien wat je eigenlijk bedoelt.
 
Gadwin PrintScreen. Uploaden gaat via > Ga Geavanceerd (onder) en dan de Paperclip gebruiken > Toevoegen etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
Printscreen software vind ik altijd overbodig.
Windows zelf heeft de Snipping Tool (Knippie)
Daarnaast werken de toetsen PrintScreen (Beeldscherm) en Alt+PrintScreen (actieve venster) prima.
Altijd aanwezig en dus helemaal gratis.
 
Gadwin PrintScreen is ook helemaal gratis (freeware versie). Ik gaf die optie uitsluitend omdat ik de indruk had dat TS helemaal de software voor het maken van een screenschot niet kent. Goed, voor de vermelding van Gadwin PrintScreen krijg ik dan wat provisie;) maar dat is niet noemenswaardig.:d:d:d
 
Het zij je gegund :)
 
ik zou niet weten hoe ik een printscreen maak.
gedaan zoals hierboven beschreven maar hoe plak ik die dan hier in?
ik doe ctrl en printscreen maar dan gebeurd er niets.
 
Laatst bewerkt:
Plakken in bijvoorbeeld Paint, opslaan en hier plaatsen middels Ga geavanceerd en dan de paperclip.
 
kan geen print screen maken????? ik doe inderdaad knopje printscreen maar er gebeurd niets. ook niet via alt printscreen?
 
Je ziet dan ook niets gebeuren.
Het gaat direct naar je kopiebuffer.
Open dan Paint en kies plakken, of Ctrl-V
 
nou ik hoop dat dit werkt. in de linker bovenhoek ziet u de icoontjes die ik niet kan benaderen.
ze zijn ook niet heel duidelijk in beeld en lijken half buiten beeld te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zo werkt de bijlage niet.
Wat ik al zei, klik op Ga geavanceerd en gebruik dan de paperclip.
 
Zo leer je wel weer wat.
Maar je plaatje kan ik helaas niks mee.
Dat is wel heel erg slecht beeld en lijkt eerder op een foto die met een telefoon genomen is in plaats van een schermafdruk.
 
Laatst bewerkt:
klopt. met gsm gemaakt. gemaild en toen op deze pagina gezet.
dat print screen lukt me niet.
 
Wat is daar zo moeilijk aan?
Druk op de PrintScreen knop.
Je ziet dan niets gebeuren.
Open Paint en klik op Plakken.
 
ik heb een knop F12 met daarnaast een wit vakje met print screen. als ik dat doe en ik open paint met plakken gebeurd er niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan