imap account problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drabbe

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Berichten
88
Ik heb bij ziggo een imap emailaccount in office 2019.
Daar had ik een submap gemaakt van bewaarde emails.
In die map bewaarde emails heb ik diverse andere mappen gemaakt.
Ik wilde een map verwijderen, maar die map komt steeds terug.
Ik heb in de verkenner het .ost bestand verwijderd. Start ik outlook op, dan komt het ost bestand weer terug met de zelfde verwijderde map.
Kijk ik op mijn laptop is dit precies het zeldfde.
Echter op mijn telefoon en tablet speelt dit probleem niet.
Hoe kan ik de map, die ik wil verwijderen ook echt verwijderen.
Wie heeft een advies?
 
staat die map ook in de webmail?
 
ik heb nu, na wat proberen in webmail, een nieuwe map gemaakt met allerlei submappen.
Alleen de oorspronkele map staat niet meer in webmail, maar nog wel op mijn laptop en computer.
En nog steeds komt de map terug, nadat ik hem op mijn computer in outlook 2019 heb verwijderd.
 
geprobeerd, ik heb me afgemeld van die mappen, daarna de mappen weer verwijderd, maar de mappen blijven nog steeds terugkomen
 
Repareer je Office installatie eens via Configuratiescherm-Software en daar dan Office of Outlook als je die alleen hebt.
 
dat is een volledige installatie. Kan office helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Heb ik ook geprobeerd.
Geeft het zelfde resultaat.
 
zojuist gedaan, fouten zijn gerepareerd.
Weer de mappen verwijderd en die komen weer terug, helaas!
 
De reparatie dus uitvoeren NA het verwijderen van de mappen... heb je dat ook getest?
 
Deze wil ook soms helpen:
https://social.technet.microsoft.co...your account settings,can remove the OST file.
[FONT=&amp]Go into your account settings in Outlook and uncheck "Use Cached Exchange Mode" and then try removing the folder. In your Outlook account settings you will see a "Data Files" tab. there it will list your OST file. You can click "Open File Location" and then close Outlook and can remove the OST file. Sometimes just unchecking Cached Exchange Mode, restarting Outlook and enabling it again is enough to get past goofy issues like this.[/FONT]

Maak wel backups van je mail .... ook al is het IMAP... je weet maar nooit.

Of deze:
[FONT=&amp]Finally exported the current data as PST, disabled the corrupted mailbox[/FONT][FONT=&amp]Created a new mailbox to an existing AD account - imported the data back to outlook[/FONT]
[FONT=&amp]Issue got resolved [/FONT]

Is de onderstaande manier van afmelden anders (heb geen Outlook om het ff te checken)
https://answers.microsoft.com/en-us...ook-2016/3a0de10f-3b98-4366-b677-4742c53292f7
[FONT=&quot]I finally found the correct solution to my problem.[/FONT][FONT=&quot]I right clicked on the "Inbox" and selected "IMAP Folders"[/FONT]
[FONT=&quot]Then I clicked on the "Subscribed" tab and clicked the "Query" button[/FONT]
[FONT=&quot]This then showed the additional sub folders under "Inbox"[/FONT]
[FONT=&quot]I selected these folders and clicked the "Unsubscribe" button[/FONT]
[FONT=&quot]This then removed the folders from my normal Outlook account.[/FONT]
[FONT=&quot]So I am now happy as I don't have silly empty folders hanging around under my inbox.[/FONT]
 
Laatst bewerkt:
eindelijk gelukt.

Ik heb eindelijk de juiste oplossing voor mijn probleem gevonden.

Ik klikte met de rechtermuisknop op de "Inbox" en selecteerde "IMAP-mappen"

Toen klikte ik op het tabblad "Geabonneerd" en klikte op de knop "Query"

Dit toonde vervolgens de extra submappen onder "Inbox"

Ik heb deze mappen geselecteerd en op de knop "Afmelden" geklikt

Dit verwijderde vervolgens de mappen van mijn normale Outlook-account.


Bedankt voor alle hulp
 
Dat was dus de laatste optie... ik zag dat die iets anders uitgevoerd werd dan de eerdere vergelijkbare tip... maar you never know... nog maar een keer... het werkt dus.
Bedankt voor de Google translate vertaling.. ;)
:cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan