Lang laden pagina chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Besteforum leden.
Mijn vraag is de volgende : Ik start crome op Ga naar zoeken en vul in Anwb routplanner dan geeft hij gelijk de punten waar ik mee aan de slag kan
Ik kies dan voor Route planner van de ANWB | plan je route dan gaat hij aan de slag en duurt het toch wel 32 seconden (aan het zoeken denk ik ) Dan geeft hij aan dat de pagina niet bereikbaar is en flitst daar na op de juiste site Is dit iets wat bij mij niet goed werkt of aan de pagina van de anwb ?
e de waele
 
Ik kan het niet reproduceren, maar ik vermoed dat dit inderdaad bij de ANWB ligt.
Kan je anders wat specifieker zijn, en stapsgewijs in details zeggen wat je precies invoert en doet? Dan kunnen we het beter bekijken.
 
Het gaat zo als ik bovenstaand heb gemeld : 1 start crome op 2 Ik typ Anwb routplanner \ enter > ik krijg een aantal sugesties om te kiezen
IK kies voor "route planner van de Anwb| plan je route.
Dan moet ik zeker 32 seconden wachten En zie ik in een flits "pagina niet bereikbaar "
Daarna springt hij gelijk op de juiste pagina dat was het en dan werkt hij verder prima ik vind dat vreemd
e de waele
 
Hoe ziet die pagina met "Niet bereikbaar" eruit? IN ANWB stijl of meer in de stijl van de browser?
Kan je een screenshot maken?

Ik zie dat het hier verder goed gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de melding niet in de anwb stijl maar van de brouwser denk ik Ik zie deze maar even maar ik ga het proberen
eric
Schermopname (28).png
 
Heb je dit ook op meerdere sites?
 
zo ver ik weet niet Maar ik ga eens proberen hoe hij werkt met EDGE kijken wat hij daar doet .
Bij edge werk hij wel direct ??
e de waele
 
IK heb hem gereset en hij werkt nu wel goed Maar hoe kan dat dan ??
e de waele
 
Je kunt de browserinstellingen in Chrome op elk gewenst moment resetten. Je moet dit mogelijk doen
als bepaalde apps of extensies die je hebt geïnstalleerd, je instellingen zonder je medeweten hebben aangepast
Het antwoord is dat gewijzigde instellingen problemen veroorzaken. Wie of wat dan exact de oorzaak is, valt moeilijk te achterhalen. Daarom is een reset gemaakt die meerdere gebieden omvat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan