E.dentifier updates ABN AMRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.627
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Banken zeggen altijd hou de zaak veilig en gebruik de laatste updates. Maar helaas is dit weer zeer onduidelijk. Krijg voortdurend het verzoek te updaten maar mislukt altijd en Microsoft wordt ingelicht maar doet er ook niets aan.

C:\Program Files (x86)\ABN AMRO e.dentifier2\wss\becwsupa.exe

Die veroorzaakt de melding. Maar updaten lukt niet. Op de site gekeken maar kan geen download vinden. Is dit updaten überhaupt nog noodzakelijk?
 
volgens mij wordt je netjes voor de "gek" gehouden.
Nog nooit meegemaakt dat je een edentifier (hardware) moet updaten.

wat wil jij precies updaten?
software ? wat
App ? welke
Hardware? niet doen.
 
Dat was ook mijn eerste gedachte Pup maar als je naar mijn link kijkt kan je dus wel updaten.
 
Het gaat in deze ook niet om de e-Identifier zelf maar om de software die de transacties verwerkt indien het apparaat via de usb-kabel aan de pc wordt gebruikt, denk aan verificatie etc.
Heb dat overigens zelf nog nooit werkend gekregen onder Win 10 dus gebruik meestal de app op de telefoon.
 
en als ik het dan lees dan is het alleen voor zakelijk bankieren.
Doe je dat ?
 
en als ik het dan lees dan is het alleen voor zakelijk bankieren.
Dat las ik ook, maar is vreemd is, ik ben particulier en altijd geweest. Dat apparaat kan draadloos of via USB. Weet niet of dat dan ook met software in verband staat. Ik zal de link proberen.

edit.
Is gelukt. Bedankt voor de hulp.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Gebruik die software vrijwel niet, doe het nog ouderwets, maar via die link is de software geüpdatet.
Werkt alleen als de identifier aan je PC hangt.

Heb dat overigens zelf nog nooit werkend gekregen onder Win 10
Werkt hier prima, als dat ding eraan hangt en je logt in dan dien je alleen nog de pin in te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan