Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Kostprijscalculatie transport

Vraag is niet opgelost

Kostprijscalculatie transport

Hi,

Al heel wat rondgezocht op het internet, maar nog niet gevonden wat ik zoek..
    Op zich kan ik zelf wel iets in Excel, echter ben ik op zoek naar een complete kostprijscalculatie voor transport.

Wellicht is er iemand die deze ooit compleet gebouwd heeft en die bruikbaar is of aan te passen naar eigen wensen. Probleem is dat ik zoekende ben naar alle juiste info voor er in.

Het maken zou dan op zich ook nog wel zelf lukken, maar normaliter vind je allerlei templates, maar voor deze kan ik helemaal niets vinden bij men beste vriend (google...).

Bij voorbaat dank!

Kr,
    Jeffrey

Giga Honourable Senior Member
    Wat heb je zelf al?
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Hi,

Sorry, had ik er bij moeten zeggen... Ik heb nog niks, ik dacht dat er misschien iemand zou zijn met een complete template of is die vraag niet toegestaan?

Kr,
    Jef

Giga Honourable Senior Member
    Ik heb nog niks
    Dan zou daar maar eens mee beginnen.
    Het stellen van welke vraag dan ook mag maar 'Kostprijscalculatie transport' is totaal nietszeggend.
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Mega Honourable Senior Member
    Als het jouw vakgebied is dan moet je toch eerst zelf met de basis beginnen, anders is het allemaal gokwerk. Er is genoeg op internet te vinden. Maar het kan wel zijn dat het helemaal niet bevat wat je wilt hebben.
    Desktop computer; Windows 10 Pro 64-bits; Versie 21H1; Build 19043.1237;
    WFEP 120.2212.3530.0; Intel(R) Core(TM) i7 CPU 950 @ 3.07 Ghz; RAM 12,0 GB;
    Intel SSD 180 GB; Norton|Security; Office 2007 Home and Students; Windows Live Mail

Hi,

Ik probeer morgen zelf een opzet te maken. Nogmaals, ik dacht dat er iemand was die dit compleet had, vandaar de vraag.
    Er zijn heel veel zaken vakgebied specifiek, juist daarom de vraag.

Will be back!

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help