WordPress ingevulde formulieren en uploads

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
289
Beste mensen van Helpmij,

Ik heb een website die is gemaakt in WordPress.com. In deze site zitten een aantal formulieren (ingebouwd in WP en een upload pagina (via Gravity Forms}. In zowel de formulieren als in het formulier van Gravity Forms staat een emailadres waarnaar de info moet worden verstuurd op het moment dat de klanten deze hebben ingevuld en verstuurd naar de website.

Sinds kort worden deze formulieren met inhoud echter niet meer automatisch naar het opgegeven emailadres verzonden. De volgende foutmelding is te zien:

Schermopname (135).png

Om dit probleem op te lossen heb ik er een ander emailadres ingezet, wat dan een paar keer wél goed gaat maar na verloop van tijd ontstaat ook daar dan hetzelfde probleem weer.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Rob Otten
 
Je zegt zelf dat je bij de gehostte variant van Wordprrss zit. Dan raad ik aan om bij hun een support ticket te openen.
 
Nee, de website wordt gehost bij Yourhosting. Ik zal mijn vraag daar wel even neerleggen.
 
ingebouwd in WP
Hoezo ingebouwd? Heb je geen plug-in voor die formulieren zoals Contact 7 ?

Je zegt zelf dat je bij de gehostte variant van Wordprrss zit. Dan raad ik aan om bij hun een support ticket te openen.
Ja wel dus. Je zit bij hosting Yourhosting.

Ikzelf zou eerst eens een andere plug-in gaan gebruiken voor je contactformulieren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan