Winrar blijft telkens weer om wachtwoord vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hoi, Sinds een week of twee blijft Winrar (gratis versie) steeds opnieuw om het wachtwoord van het bestand vragen. Ook al heb ik dat een keer of drie ingevoerd en het bestand gesaved. Is dit een bekend probleem bij de gratis versie of ligt dat evt. aan de instellingen?
 
Ik raad aan om Winrar eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
 
Helaas, hij blijft erom vragen. Het gekke is dat wat oudere bestanden probleemloos opstarten, de nieuwere niet. Het gaat om pdf kookboeken.
 
En je weet zeker dat je het juiste wachtwoord invoert? (just checking :))
 
En je weet zeker dat je het juiste wachtwoord invoert? (just checking :))

haha, die vraag is aan zo'n digisukkel als ik zeker gerechtvaardigd :cool: maar ik heb de ingevoerde ww'den gecontroleerd en die waren goed, dus daar ligt het niet aan.
 
Die gebruik ik al jaren en die doet het prima.
Maar waarom gebruik je WinRAR om PDF's te openen?
 
Laatst bewerkt:
WinRAR is een zipper, dus om bestanden in- en uit te pakken.
Voor het openen van een PDF zijn legio programma's beschikbaar.
Maar dat kan ook gewoon met Microsoft Edge.
 
Als je een vraag over WinRar stelt, dan mogen we toch wel aannemen dat er een gezipt bestand is? Dat daar PDF-jes in zitten, is dan een stuk minder boeiend. Het gaat er nu natuurlijk om dat je de bestanden weer uit de zip kan halen. Eventueel wil ik het wel voor je proberen in een betaalde versie van WinRar. Wat ik dus een veel prettiger pakket vind dan 7-zip. Hoe gratis dat dan ook mag zijn :).
 
Gebruik al jaren Peazip, geweldig progje maar als er een wachtwoord op een ingepakt bestand staat dan kan geen 1 zippert er iets mee, wachtwoord achterhalen dus.
 
klopt, maar ook al had ik het WW ingevoerd dan moest ik het telkens weer opnieuw invoeren als ik het bestand weer wilde openen. maar ik vermoed dat het nu verholpen is. allen dank voor de moeite en adviezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan