Krijg geen voorbeeld te zien van Word bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
In Chrome (Windows 10) krijg ik dit type venster als ik een Word bestand probeer te openen.

Ik moet dus alles telkens downloaden om het te kunnen zien en krijg geen voorbeeldweergave. Tikje irritant. Wat aan te doen?
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    33,6 KB · Weergaven: 46

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    56,7 KB · Weergaven: 38
Alleen bij Chrome of gebeurt dit ook bij een andere browser bijv Edge?

Al op malware gecontroleerd? (Malwarebytes en/of Adwcleaner)
 
Alleen bij Chrome of gebeurt dit ook bij een andere browser bijv Edge?

Al op malware gecontroleerd? (Malwarebytes en/of Adwcleaner)

Gebeurt ook bij Edge. Ik heb avast online security maar die ziet Protonmail als veilig, en er wordt ook niks geblokkeerd door mijn Adblock Plus.
 
Is er een (goede) reden waarom je na 7 jaar HelpMij nog stééds de QUOTE knop gebruikt om te antwoorden, en niet de knop <Reageer op bericht>, of het (in de ogen van velen sublieme) tekstvak <Snel reageren>?
 
Krijg je een voorbeeld-weergave te zien vanuit de Explorer ?
Want die browser-extensies doen niets anders dan binnen de browser de windows-funktionaliteit aanroepen ?

Als die niet werkt is het omdat het onderdeel 'viewer' van Word niet geinstalleerd is of corrupt is geworden ...
 
Of probeer dit.....Nieuw Google Document maken



  • Log in op Google Drive (https://drive.google.com)
  • Ga naar de map waar je het bestand wilt maken
  • Klik links op de knop "Nieuw" en kies voor "Google Documenten"

Kijken of dat dan werkt.


 
Krijg je een voorbeeld-weergave te zien vanuit de Explorer ?
Want die browser-extensies doen niets anders dan binnen de browser de windows-funktionaliteit aanroepen ?

Als die niet werkt is het omdat het onderdeel 'viewer' van Word niet geinstalleerd is of corrupt is geworden ...

Je bedoelt met Explorer niet Internet Explorer maar de verkenner? Hoe kan ik zien in de verkenner of ik een voorbeeldweergave daarin zie? Ik heb dat nooit gebruikt of gedaan bij mijn weten. Ik kan wel view large icons doen bijvoorbeeld in een map en dan fotovoorbeelden zien. Maar dat is geen Word document. En ik kan Word documenten prima downloaden en openen in Word maar als ik dat voor elk bestand moet doen in de mail is dat irritant. Een voorbeeldweergave is dan beter.
 
Idd. file explorer... en dat doe je zo :
 

Bijlagen

  • 2021-09-08 21_05_04-Window.jpg
    2021-09-08 21_05_04-Window.jpg
    107,1 KB · Weergaven: 41
  • 2021-09-08 21_06_06-Window.jpg
    2021-09-08 21_06_06-Window.jpg
    353,8 KB · Weergaven: 40
Je blijft TS maar 'oplossingen' toesturen die slaan op Google documenten, terwijl het van bij de aanvang over lokale Word-documenten gaat, opgeslagen op zijn eigen PC ...
Waarom doe je dat toch ? Help je niemand mee, zet TS enkel constant op het foute been ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan