Wie kan mij hiermee helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
240
Het boekhoudpakket Boeket heeft een import-funktie, waarmee de boekingen van de bank kunnen worden verwerkt. Nu heb ik zelf twee bankrekeningen te weten bij de ING en bij KNAB.
Het zou fijn zijn als dat er meer zijn. Daarom heb ik aan een aantal banken om de specificaties gevraagd maar daar krijg ik ze niet. Daarom wil ik het hier eens proberen :D

Wie wil me hierbij helpen? Het zou fijn zijn als je mij
- een gedownload boekingen-bestand zou willen toesturen.Een minimaal bestand met 1 boeking is voldoende;
- of mij de specs -als weergegeven in onderstaande afbeelding- toesturen.
Het veld Layout geeft aan hoe de datumnotatie is."147" in dit Knab-voorbeeld wil zeggen dat de dag begint op positie 1, de maand op positie 4 en het jaar op 7
Ik heb dus al de specs van ING en KNAB. Ik zou blij zijn met de gegevens c.q een bestand van met name Rabo, ABN-Amro en ASL, bij voorkeur als .xls-bestand

Ik ben benieuwd! Bij voorbaat dank.

Schermafbeelding 2021-09-08 103321.png
 
Ik kan de specs van de RABO wel voor je aanleveren (heb 'm zelf niet, maar via familie).
 
Ik kan de specs van de RABO wel voor je aanleveren (heb 'm zelf niet, maar via familie).
Graag; mail het maar naar het bekende:p adres. Dit is ook te vinden door op mijn naam voor het bericht te klikken en dan te kiezen voor privébericht
 
Ik zal kijken of ik vandaag een downloadje kan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan