Google Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
89
Ik ben overgestapt (niet geheel vrijwillig) van backup & Sync Google naar Google Drive.
Nou was ik in de veronderstelling dat de bestanden constant gesychroniseerd worden, maar als ik in de lijst kijk staan mijn laatste gewijzigde documenten er niet bij.
Doe ik nou iets verkeerd en hoe kan ik hiervan een backup maken ??

Alvast bedankt,

Nancy
 
Ik heb deze software geinstalleerd, maar als ik naar de bestanden kijk die er in staan Google Drive (G schijf) dan staan daar niet de laatste nieuwe documenten in zoals ik zou verwachten bij een automatische synchronisatie....
 
Geïnstalleerd ja... maar ook geconfigureerd? Zie de weblink of zoek aanvullend via google.
 
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.

Bij Backup and sync kwamen alle lokale bestanden op Mijn Drive, die volledig gesynchroniseerd was. Scans werden naar Google Drive ge-upload en waren daarna op mijn laptop beschikbaar.

Nu worden de lokale bestanden niet meer naar Mijn Drive gesynchroniseerd, maar naar Computers door Google Drive voor Desktop. Daardoor moet ik scans nu handmatig downloaden.

Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe ik lokale bestanden weer naar Mijn Drive kan synchroniseren. De overgang kan ik daarom nog niet als vooruitgaan aanmerken.:rolleyes:
 
Ik kom er toch niet helemaal uit...... de nieuwste bestanden staan gewoon NIET in de mappen in Google Drive. Dit zou toch moeten of ben ik nou gek ?? Ik weet echt niet meer wat ik fout doe.
Wie kan mij helpen ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan