volume youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
HH..Dames

Heb een Samsung, was prima van paar jaar geleden. Hartstikke blij mee geen klachten. Alleen ben ik NU niet tevree met het geluid. 3 weken geleden was het prima, maar nu..heb wel denk ik zitten rommelen met de instellingen(had ik niet doen dus) ) en nu.. hmm..

Hoe kan ik volume bv van youtube harder/luider zetten? Welke instelling onder instellingen? Volume balken zitten op hard maar vind dit nog te zacht. Kon smartphon gewoon op salontafel om harder of zachter te zetten. En nu moet ik het tegen mn oren aanzetten ...:rolleyes:

Wat zeggen de kreten sim 1 en 2.

Weet niet of ik wel in goede programma zit. Sorry als ik fout zit. :)
 
Dames? :p

Youtube gebruikt op mijn telefoon gewoon de standaard volumetoetsen om het volume in te stellen, wat globaal ingesteld wordt.

SIM 1en SIM 2 hebben er niks mee te maken. Je hebt gewoon een telefoon met dual-sim functionaliteit, zodat je twee SIM-kaarten erin kan plaatsen.
Dan kan je bijv. je telefoon gebruiken voor werk of privé, maar niet tegelijkertijd.
 
Pak mn toestel er even bij..jaar of 3/4 geleden bij Mediamarkt gekocht. Model is galazy J7 dus J70F.
Kwam er eigenlijk toevalig achter dat het geluid nog harder kon. Iemand die bv 3 meter van me af zit kon ik gewoon een liedje laten horen.
luid of minder luid.

Dus die standaard volumes van wel hard/zacht ken ik wel.

Over dames gesproken..bedoelde en Dames..:p

Hoop dat jullie eruit komen. Alvast bedankt. :d
 
Geloof dat ik iets onmogelijks heb gevraagd. Mediamarkt zei dat er mss iets met mijn speakers is. Geloof ik niet. Zal ermee moeten doen.
Dank iig...:)

:eek::rolleyes:
 
Terug naar fabrieksinstellingen is wel een dingetje natuurlijk. Eerst foto's veilig stellen. 4 jaar oud misschien iets nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Testen met een koptelefoontje of je dan wel voldoende volume hebt ....

Indien ook niet , ben je al zeker dat de luidsprekertjes zelf niet defekt zijn , en kan het misschien een software instelling zijn.

Meestal zijn deze koptel. 4 polig (mivro , etc ...) , maar ik vermoed dat een normaal 3 polige koptel. ook wel zal werken.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan