One-page website beveiligen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze vindt ik goed criminelen zoveel info geven dat je gewoon vraag om opgelicht te worden.Dat google of bigtech dat willen geloof ik maar dat mensen het daadwerkelijk doen, zich zo bloot geven snap je niet.Er bestaan landen met lager normen en waarden als hier in het westen . Dat je deze gegevens in een streekkrant zou plaatsen maar ook niet buiten de landen waar je actief wil zijn.

Als je een bedrijf runt, dan is het wel zo netjes als je jouw contactgegevens erop plaatst. Dat straalt vertrouwen uit.

Jij komt nu meteen met het verhaal dat je met de Structured Data alles prijsgeeft aan criminelen. Tja, dat is een bijzaak!
Erg raar dat je dat erbij haalt.

En nee, ik heb geen idee wat er in je download zit, maar plaats dat graag tussen
Code:
-tags, of in een PDF.
Ongevraagd een download openen doe ik niet, en ik zal vast niet de enige zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf gebruik DirectAdmin en ik zie ook die map buiten mijn web-root. Zo te zien worden die netjes elke dag gerotated, zodat ze vanzelf weer gereset worden.
Don't worried dus.
Ja,ik heb ook DirectAdmin. Ze waren inderdaad van 1 maand, hoewel.....nee, ik lieg hahahaha.
Augustus staat er in en september, zie screenshot. In de files zelf staat niets.

@Bron, ja, die had ik wel gezien maar durfde die niet te veranderen. Bedankt voor de bevestiging.
 

Bijlagen

  • Screenshot .png
    Screenshot .png
    33,7 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Ze zijn 0 bytes. Dus er staat niks in.
Maar dat lijkt me wel logisch. Je zal toch niet mailen via de server zelf, maar via SMTP.
 
@kenikavanbis. (structured data) Deze vindt ik goed criminelen zoveel info geven dat je gewoon vraag om opgelicht te worden.Dat google of bigtech dat willen geloof ik maar dat mensen het daadwerkelijk doen, zich zo bloot geven snap je niet.
Er staat "contactPoint", dat is géén contactPerson en het heeft niets met criminaliteit te maken. Als bedrijf wil je gevonden worden en deze seo helpt daar aan mee! Bij elke regel mag worden ingevuld wat gewenst is. Persoonlijke gegevens kunnen wel of niet worden ingevuld. Bij "contactPoint" wordt meestal de bedrijfsnaam of een afdeling ingevuld, met als telefoonnummer het telef.nr. van het bedrijf of het doorkiesnummer van de afdeling.

Deze structured data is ontwikkeld door de community, niet door google, info hierover op schema.org
Het kan worden uitgebreid met informatie over foto's, muziek, video's, blog berichten, enz, enz.

Deze info is handig voor google zodat het niet de hele website hoeft af te zoeken naar precies dezelfde info.
Bijvoorbeeld de geo informatie is superhandig voor google-bedrijven (gratis), daarmee komt het bedrijf met eigen foto's in google-maps, met adres, routeplanning, openingstijden en reviews. Een goed onderdeel in seo lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan