Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Mail verdwijnt na binnen komen

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Vraag is niet opgelost

    Mail verdwijnt na binnen komen

    Heb een heel raar probleem,

    ik heb voor mijn werk ( eenmanszaak) een website met daarachter een mailserver.
    nu krijg ik regelmatig werkaanvragen binnen maar deze mail verdwijnt na ongeveer 10 a 15 seconden uit mijn mailbox,
    deze is ook nergens meer terug te vinden, niet in spam of junk of verwijderde items nergens.
    heb een pc met outlook en een samsung telefoon met samsung mail, beide ingesteld op imap.
    de mensen die de server beheren hebben mee gekeken en op de server zien ze de mail binnenkomen en ook weg gaan,
    deze mail word aan hun kan niet geblockt of iets dergelijk.

    het is echt maar een email afzender en de rest komt wel goed binnen, op de telefoon blijft de mail soms wel staan,
    ik snap hier echt helemaal niets van.

    weet hier iemand wat te doen?

  2. #2
    Mega Honourable Senior Member
    Geregistreerd
    13 juni 2016
    Kijk eens of hier wat bij staat.
    Desktop computer; Windows 10 Pro 64-bits; Versie 21H1; Build 19043.1237;
    WFEP 120.2212.3530.0; Intel(R) Core(TM) i7 CPU 950 @ 3.07 Ghz; RAM 12,0 GB;
    Intel SSD 180 GB; Norton|Security; Office 2007 Home and Students; Windows Live Mail

  3. #3
    Giga Honourable Senior Member manamana's avatar
    Geregistreerd
    30 augustus 2011
    Locatie
    Venray, mooiste van Nederland
    Hallo, vervelend is dat. Probeer hier je gelijk te halen.

    En als je met een browser naar je mailbox gaat, webmail, dus, zie je ze nog wel? Op al je apparaten heb je IMAP accounts?

    Zie verder: https://www.msoutlook.info/question/832

    en/of: https://www.msoutlook.info/question/322

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Quote Origineel gepost door manamana Bekijk Bericht
    Hallo, vervelend is dat. Probeer hier je gelijk te halen.

    En als je met een browser naar je mailbox gaat, webmail, dus, zie je ze nog wel? Op al je apparaten heb je IMAP accounts?

    Zie verder: https://www.msoutlook.info/question/832

    en/of: https://www.msoutlook.info/question/322

    bij de webmail zie je hem ook verdwijnen, daarom denk ik dat het in de webmail zit maar de beheerders daarvan zeggen van niet.
    alle accounts zijn IMAP.
    ik ga vanavond ff de linkjes checken.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Quote Origineel gepost door Senso Bekijk Bericht
    Kijk eens of hier wat bij staat.
    bedankt voor je reactie, ik ga vanavond even de link bekijken.

  6. #6
    Mega Honourable Senior Member
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Lijkt idd bizar.
    Staat het email adres op een of andere virus scanner-/andere schoonhoudtool black list die meteen email van die afzender weg gooit?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Nou ben vandaag aan de slag geweest maar ik kom er niet uit,
    als de pc uit staat dan blijven de mailtjes zowel in de telefoon als de webmail zichtbaar,
    doe je de pc aan en haal je berichten binnen met outlook dan zijn ze 1 seconden zichtbaar en weg,
    heb al virusbeveiliging en firewall uit gezet, maar dat helpt ook niet,
    kan nergens instellingen vinden voor de junkmail.

    weet het ff niet meer

  8. #8
    Mega Honourable Senior Member
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Is er nog wel voldoende ruimte op de (partitie van) SSD/harde schijf waar de mail map/bestand staat?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Quote Origineel gepost door route99 Bekijk Bericht
    Is er nog wel voldoende ruimte op de (partitie van) SSD/harde schijf waar de mail map/bestand staat?
    ja ruimte genoeg, maar wat ik zo vreemd vind is dat het echt maar dat ene email adres is,
    dus ik zit te denken aan de instellingen van spamfilter of junk instellingen,
    maar beide kan ik niet vinden in outlook, (het is in office 365)
    de mail is ook ze snel weg dat ik er met de muis niet op kan klikken.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    het is me toch gelukt, heb outlook opnieuw geinstalleerd maar dit had geen effect.
    daarna toch nog even aan het googlen geweest, daar gevonden dat ik het bestaande account moest wissen en opnieuw aanmaken,
    dit heb ik gedaan en toen was het gelijk weer goed.

    eigenlijk heel makkelijk, had ik dit maar gelijk gedaan.

    maar goed ik ben er uit yeaahh

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren