Mail verdwijnt na binnen komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

doorpletten

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
198
Heb een heel raar probleem,

ik heb voor mijn werk ( eenmanszaak) een website met daarachter een mailserver.
nu krijg ik regelmatig werkaanvragen binnen maar deze mail verdwijnt na ongeveer 10 a 15 seconden uit mijn mailbox,
deze is ook nergens meer terug te vinden, niet in spam of junk of verwijderde items nergens.
heb een pc met outlook en een samsung telefoon met samsung mail, beide ingesteld op imap.
de mensen die de server beheren hebben mee gekeken en op de server zien ze de mail binnenkomen en ook weg gaan,
deze mail word aan hun kan niet geblockt of iets dergelijk.

het is echt maar een email afzender en de rest komt wel goed binnen, op de telefoon blijft de mail soms wel staan,
ik snap hier echt helemaal niets van.

weet hier iemand wat te doen?
 
Kijk eens of hier wat bij staat.
 
Hallo, vervelend is dat. Probeer hier je gelijk te halen.

En als je met een browser naar je mailbox gaat, webmail, dus, zie je ze nog wel? Op al je apparaten heb je IMAP accounts?

Zie verder: https://www.msoutlook.info/question/832

en/of: https://www.msoutlook.info/question/322


bij de webmail zie je hem ook verdwijnen, daarom denk ik dat het in de webmail zit maar de beheerders daarvan zeggen van niet.
alle accounts zijn IMAP.
ik ga vanavond ff de linkjes checken.
 
Lijkt idd bizar.
Staat het email adres op een of andere virus scanner-/andere schoonhoudtool black list die meteen email van die afzender weg gooit?
 
Nou ben vandaag aan de slag geweest maar ik kom er niet uit,
als de pc uit staat dan blijven de mailtjes zowel in de telefoon als de webmail zichtbaar,
doe je de pc aan en haal je berichten binnen met outlook dan zijn ze 1 seconden zichtbaar en weg,
heb al virusbeveiliging en firewall uit gezet, maar dat helpt ook niet,
kan nergens instellingen vinden voor de junkmail.

weet het ff niet meer
 
Is er nog wel voldoende ruimte op de (partitie van) SSD/harde schijf waar de mail map/bestand staat?
 
Is er nog wel voldoende ruimte op de (partitie van) SSD/harde schijf waar de mail map/bestand staat?

ja ruimte genoeg, maar wat ik zo vreemd vind is dat het echt maar dat ene email adres is,
dus ik zit te denken aan de instellingen van spamfilter of junk instellingen,
maar beide kan ik niet vinden in outlook, (het is in office 365)
de mail is ook ze snel weg dat ik er met de muis niet op kan klikken.
 
het is me toch gelukt, heb outlook opnieuw geinstalleerd maar dit had geen effect.
daarna toch nog even aan het googlen geweest, daar gevonden dat ik het bestaande account moest wissen en opnieuw aanmaken,
dit heb ik gedaan en toen was het gelijk weer goed.

eigenlijk heel makkelijk, had ik dit maar gelijk gedaan.

maar goed ik ben er uit yeaahh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan