Mail Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Op een of andere manier ben ik mijn Mail programma in Windows 8 kwijt.
Hoe krijg die terug,ik kan hem niet vinden?
 
Staat waarschijnlijk op jouw USB-stick. Oh vergeten te reageren op die vraag.
 
Welk programma was dat? Staat niet onder de Startknop? Windows Live Mail is end-of-life. Wellicht met Thunderbird gaan werken?
 
Hier nog wel. https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/961210-Usb-stick

Als je een vraag hebt dan moet je deze even uitschrijven.
Je gebruikt windows 8 en jouw mailprogramma is niet meer te vinden. Er bestaan nogal wat mailprogramma's welke ben je kwijt? Geen weldenkend mens gebruikt nog windows 8 tenzij zeer bewust van de risico's die er aan kleven.
 
WLM viel onder Windows Live Essentials. Mogelijk kun je via > Configuratiescherm deze nog inschakelen. Win+R is Uitvoeren > typ control.exe > Programma's en onderdelen > Links Windows onderdelen in- of uitschakelen. Kijk eens of die daar bij staat.

Snelkoppeling:
"C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe"
locatie eventueel aanpassen
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Windows 8 op oude laptop en draaid super goed.
Windows 10 erop is erg traag,vandaar.
 
Draait super goed? Dan heb je geen problemen! Is er nog wel ondersteuning van W8 en heb je daar nog een security programma op? Nieuwe laptop kopen/W10 daar ontkom je op termijn toch niet aan. Maar goed, het is allemaal de vraag niet.
 
Windows Live Mail is allang verleden tijd.
Mijn advies is het niet meer te gebruiken qua veiligheid.
 
Dat is wel duidelijk. TS schrijft: "ben ik mijn Mail programma in Windows 8 kwijt", en weet dan niet om welk mailprogramma het gaat? Waar heb je dan al die tijd mee gewerkt vraag ik me dan af! Het meest simpele is antwoord geven op vragen van helpers. Adviezen zijn welkom en mooi, maar is de vraag/probleem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan