pdf direct openen met Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.520
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Dat kon ik altijd direct, klik op de pdf RMK > Openen met FF. Na de laatste update van W10 en FF kan dat niet meer en opent FF met de startpagina, in dit geval is dat Wikipedia. Wat moet ik aanpassen?
 
opent FF met de startpagina, in dit geval is dat Wikipedia. Wat moet ik aanpassen?
toepassingsmenu-instellingen-startpagina aanpassen

pdf openen met FF:
Algemeen-scrol naar Kies hoe Firefox omgaat met de bestanden die u van het web downloadt of de toepassingen die u tijdens het surfen gebruikt.
Zoek daar .pdf Portable Document Format (PDF) en verander daar de instelling.
 
Het downloaden van een pdf van internet gaat prima en wordt opgeslagen op het bureaublad. Dit is goed. Echter een pdf in Verkenner opende ik altijd via Rechtermuisknop > Open met Firefox en dan stond het document op het scherm. Dat gaat dus niet meer. De Startpagina opent. Startpagina wijzigen is dus niet zinvol.

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe"

Zo staat de snelkoppeling in de map SendTo en heeft er zo altijd gestaan. Nu opent na de updates van W10 en FF een pdf met de startpagina. Dan is er toch iets gewijzigd!
 
Laatst bewerkt:
Sleep een PDF gewoon naar je Firefox venster.
 
Ja, dat kan. Bedankt. Ik heb zelf een fout gemaakt. Ik moet niet > Openen met kiezen maar > Kopiëren naar en dan gaat het wel goed. Dus sorry, mijn fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan