• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA rij invoegen met behoud van formules , validatie, opmaak e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké VenA

Nou, alfamannetje.
Blijven hameren op een tabel?
Geef eens een voorzetje v.w.b. een betere opzet.
 
ik schat dat zowat de helft van de vorige bijdragen al uitgingen van een tabel voor het gebruiksgemak.
 
Ja Cow

Ik denk dat je gelijk hebt.
En natuurlijk is een tabel in deze perfect.
Maar al div keren aangegeven dat dit in deze case zogoed als niet mogelijk is.
De ingevulde maandrapportage wordt dan in Power Query ge-upload en daar kunnen dan div. trucjes in plaats vinden.
 
Je hebt niet aangegeven waarom het deze case zo goed als niet mogelijk is. Als je zelf niet kan uitleggen hoe het proces in elkaar steekt, zelf weinig weet van Excel en de mogelijkheden en jouw collega's als aapjes afschildert (Waar ik een ongelofelijke hekel aan heb) dan vraag ik mij af waar je mee bezig bent? Maak er een volledige vraag van en leg stap voor stap uit wat er moet gebeuren.
 
Hallo VenA

Op een puntje dien ik je gelijk te geven.
collega's als aapjes afschildert
Ik had het anders dienen te verwoorden zoals "bij sommige personen ligt de interesse voor Excel onder het vriespunt"
Oftewel iets invullen bij x en in y dient de uitkomst te staan. Wat en hoe het e.e.a. tot stand komt, boeit niet.

De code van Cow, in post #12 is het vooralsnog geworden.

Ik wil toch eenieder hartelijk danken voor de suggesties.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan