Snelkoppelingen werken plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aquarius

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Berichten
226
Beste,

Werk met win 10 en heb wat snelkoppelingen op de taakbalk en op het bureaublad zoals google, edge,messenger, facebook...alles werkt naar behoren maar plots werken die niet meer. Google Chrome kan ik nog wel openen en daar vb google ingeven, hier kan ik dan wel terug op de site van google vb.
Als ik de pc opnieuw opstart werkt alles terug perfect maar na een tijdje krijg ik terug het probleem. Iemand een idee wat hier de oorzaak kan van zijn aub?
 
Oorzaak weet ik niet, maar het programma Ccleaner lijkt me hier een oplossing.
 
Ik begrijp niet wat CCleaner dan moet doen. Dat is niet specifiek een probleemoplosser. Heb je een aantal basisstappen uit deze sectie uitgevoerd. Schijfcontrole, > typ in zoekvak cmd en > Uitvoeren als administrator en doe een chkdsk /f en sfc /scannow
Niet onderbreken en wanneer gereed opnieuw opstarten. Heb je de laatste Windows updates?
 
Laatst bewerkt:
Is het dan opgelost? Nee, welke foutmelding krijg je als je de snelkoppelingen wilt openen. RMK onder > Eigenschappen gekeken?
 
Senso, moet even afwachten of het opgelost is. Alles werkt een tijdlang naar behoren maar toen plots reageerden de snelkoppelingen niet meer. Beetje afwachten wat het wordt...als het zich niet meer voordoet laat ik het hier dan ook weten...
 
Senso, het lijkt opgelost. Tot hiertoe geen problemen meer ! Dankuwel voor de hulp...

Maar oei...te vroeg victorie gekraaid...probleem is er terug maar de scan vind deze keer geen fouten...en nu?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan