Verplaatsen sub-directory in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Hallo,
Ik heb destijds Dropbox op mijn laptop geïnstalleerd, waarbij de gebruikersbestanden niet in de root terecht zijn gekomen, bijlage.
Hoe kan ik die alsnog in de root krijgen, net als die van Cloud Drive en OneDrive??
 

Bijlagen

  • Schermopname (114).png
    Schermopname (114).png
    235,9 KB · Weergaven: 28
Ik denk dat jij wat anders bedoelt. OneDrive is ook C:\Users\Username. Jij wilt denk ik Dropbox ook weergegeven hebben als hoofdgroep in het linkerdeel van het scherm. Als je het hebt over de root dan heb je het over c:\

In deze link komt die bij de installatie wel als hoofdgroep te staan.

Kijk ook even hier naar.
 
Laatst bewerkt:
@Senso
Ik gebruik al heel lang Windows en Dropbox en laatstgenoemde had ik eigenlijk altijd zoals de andere genoemde programma's; begrijp niet goed, wat er mis is gegaan en wat die afwijkende locatie betekent??
Moet ik b.v. Dropbox opnieuw installeren en de bestanden overzetten?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de locatie wel goed. Kijk eens onder Eigenschappen van de link. Dat die onder Snelle toegang staat is heel normaal. Maar waarom die als Hoofdgroep (linkerdeel) ontbreekt weet ik niet.
 
Dropbox stond oorspronkelijk niet onder Snelle Toegang; heb ik zelf toegevoegd.
 
Als je Dropbox als "hoofdgroep" (linker venster) wilt toevoegen denk ik dat je toch in het register moet zijn. Normaal had die "hoofdgroep" bij de installatie moeten worden aangemaakt. Ik heb geen Dropbox, werk en heb er geen ervaring mee.

Let op: maak altijd herstelpunten, systeemkopieën, databack-ups en een herstelmedium!
 
Laatst bewerkt:
Gewoon verplaatsen met Multi Commander, veranderd alles waar het moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan